به گزارش صفیر گیلان، سیدجلال سیدمحمدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی صومعه سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان صومعه سرا ۲۷ میلیارد تومان است. وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز اعتبارات شهرستان صومعه سرا ۲۴ میلیارد تومان بوده که از […]

به گزارش صفیر گیلان، سیدجلال سیدمحمدی ظهر دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی صومعه سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان صومعه سرا ۲۷ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز اعتبارات شهرستان صومعه سرا ۲۴ میلیارد تومان بوده که از این میزان ۵۰ درصد تخصیص یافته است، افزود: در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۸.۷ درصدی اعتبارات شهرستان صومعه سرا هستیم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه تلاش شده تا اعتبارات پیش بینی شده به صورت متوزان توزیع شود، گفت: حوزه راه‌سازی و راهداری، کشاورزی، زیرساخت‌های اعم از برق، آب شرب بویژه آب روستایی بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص داده اند.

سیدمحمدی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه ها نیمه کاره زیادی در سطح شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتباراتی تلاش شده تا میزان اعتبارات اختصاص یافته به پروژه ها به گونه‌ای باشد تا از تعداد پروژه‌های نیمه تمام کاسته شود.