به گزارش صفیر گیلان؛فیروز فاضلی صبح جمعه در نشست خبری معاون رئیس جمهور با اصحاب رسانه گیلان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان برگزار شد به فعالیت رسانه های گیلان کهبه تعداد ۱۵۸ پایگاه خبری، ۲۱۳ نشریه مکتوب، ۱۰ روزنامه، ۵۶ هفته نامه و ۲۲ دو هفته نامه و ۴۷ […]

به گزارش صفیر گیلان؛فیروز فاضلی صبح جمعه در نشست خبری معاون رئیس جمهور با اصحاب رسانه گیلان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی این استان برگزار شد به فعالیت رسانه های گیلان کهبه تعداد ۱۵۸ پایگاه خبری، ۲۱۳ نشریه مکتوب، ۱۰ روزنامه، ۵۶ هفته نامه و ۲۲ دو هفته نامه و ۴۷ فصلنامهمی رسد اشاره و افزود: : گیلان از نظر رسانه‌های مکتوب و مجازی رتبه ۵ را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه از نظر تعداد روزنامه نیز رتبه هفتم کشور را داریم، افزود: گیلان در جایگاه سوم کشور از نظر فعالیت پایگاه‌های خبری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با بیان اینکه این کلیت وضعیت مطبوعات گیلان است، گفت: یکی از اقدامات خوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی حمایت و کمک مالی به نشریات استان گیلان بود که این سبب رضایت فعالان این حوزه شده است، تصریح کرد: امسال نیز همین کمک به پایگاه‌های خبری خواهد شد.

وی با اشاره به کیفیت فعالیت‌های حوزه رسانه این استان، تصریح کرد: از نظر کیفی بدون اقرار باید گفت تیم رسانه‌ای گیلان تاثیرگذار در فضای استان و ملی بوده و این باعث افتخار است.

فاضلی با بیان اینکه خوشبختانه نوعی همدلی بین اهالی رسانه استان وجود دارد، افزود: در دادن مجوزها سیاه و سفید عمل نشده و معتقدم زمانی که مطبوعات آزاد باشند خود حقیقت جو خواهند بود.