صفیر گیلان/زلیخا صفری، سیدجلال سیدمحمدی در همایش تجلیل از خبرنگاران این شهرستان  با بیان اینکه متاسفانه امروز تولید خبر توسط خبرنگاران و رسانه کم رنگ است گفت: روز خبرنگار پاسداشت ارزش های ماندگاری است که از قلم تراوش می کند و در زندگی و روی کاغذ جاری می شود. فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه […]

 صفیر گیلان/زلیخا صفری، سیدجلال سیدمحمدی در همایش تجلیل از خبرنگاران این شهرستان  با بیان اینکه متاسفانه امروز تولید خبر توسط خبرنگاران و رسانه کم رنگ است گفت: روز خبرنگار پاسداشت ارزش های ماندگاری است که از قلم تراوش می کند و در زندگی و روی کاغذ جاری می شود.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه خبرنگاران این شهرستان در راستای ارتقای این شهرستان قلم می زنند، افزود: انتقادات برای مدیران یک فرصت است که بیندیشند و نگاه دقیقی به کارها داشته باشند.

سیدجلال سیدمحمدی خواستار شد تا خبرنگاران با نگاه متفاوت قلم بزنند و در تولید محتوا فعالتر ظاهر شوند زیرا در تولید و عرصه تلاش نیازمند ایجاد رقابت از طریق رسانه ها هستیم..

سید محمدی با اشاره به اینکه امروز فضای خبری مملو از اخبار است گفت: در تولید نظرات و افکار و تولید خبر متاسفانه ضعف داریم.

ایشان با اشاره به اینکه نگاهایتان را وسعت ببخشید زیرا ما محتاج نقد منصفانه هستیم گفت: مشکلات ۴۰ ساله را از یک مسئول که تازه آمده است مطالبه نکنیم.

فرماندار صومعه سرا با تاکید بر اینکه امروز اعتبارات و امکانات در کشور محدود شده زیرا با با تحریم مواجه هستیم گفت:امروز مدیران با چالش بزرگ مواجه و رفع مشکلات زمان و فرصت می خواهد.

وی خبرنگاران این شهرستان را فرهیخته خواند و گفت: اصحاب رسانه صومعه سرا در انتقادات خود هم ادب را رعایت می کنند و هم انتظارات را مطابق واقعیت جامعه منعکس کنند..