به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان،همزمان با ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار مراسمی جهت تجلیل از زحمات اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی  با حضور قاسم نژاد فرماندار فومن،حجت الاسلام افتخاری نماینده و مدیران درشهرستان فومن برگزار شد. محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن با تبریک این مناسبت به خبرنگاران و اهالی […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان،همزمان با ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار مراسمی جهت تجلیل از زحمات اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی  با حضور قاسم نژاد فرماندار فومن،حجت الاسلام افتخاری نماینده و مدیران درشهرستان فومن برگزار شد.

محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن با تبریک این مناسبت به خبرنگاران و اهالی رسانه در شهرستان فومن، به جایگاه مهم خبرنگاری اشاره کرد و افزود: خبرنگار در نقش مدافع حقوق مردم و بیانگر روایات زندگی و تحولات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و نمی توان نقش موثر آن را نادیده گرفت زیرا خبرنگار در واقع، جستجوگر و نکته بین است و همسو با فوریت می اندیشد و همگام با ضرورت ها اطلاع رسانی می کند.
فرماندار شهرستان فومن با اشاره به اهمیت صداقت و راستی در حرفه خبری، اظهار کرد: خبرنگاران با راستی و درستی در مقام روشنگری و فرهنگ سازی در حوزه رسانه و جامعه قرار می گیرند و به منظور استیفای حقوق مردم و لزوم آگاه سازی ایشان تلاش می کنند، بنابراین باید گفت که نیل به واقعیت و بیان حقیقت، هدف اصلی یک خبرنگار متعهد و حرفه ای است.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: خبرنگار در جهت ایفای رسالت مدنی و حرفه ای خویش و با استفاده از ابزارها و روش های مشروع، قانونی و درست و به دور از هرگونه جنبه های منفی و مسئولیت زای قانونی در دستور کار خویش فعالیت می کند.
وی با تأکید بر این که ادارات باید با خبرنگاران همکاری داشته باشند و پاسخگوی پرسش های ایشان باشند، افزود: خبرنگاران در شرایط سختی اقدام به تهیه خبر می کنند و از این جهت مستحق همکاری و پاسخگویی از جانب ادارات شهرستان هستند.

در ادامه، تعدادی از خبرنگاران شهرستان فومن به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
در این مراسم، پس از اجرای برنامه موسیقی و همچنین برنامه طنز، از تعدادی از خبرنگاران شهرستان فومن تجلیل شد.

image_2019_8_12-11_40_56_726_dDr

138038594_189171233ffbba