اختصاصی/ صفیر گیلان؛محمود قاسم نژاد دقایقی پیش در جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان فومن با اشاره به اینکه مانند سال های گذشته برنامه های افتتاحیه متعددی خواهیم داشت، گفت: شهید رجایی اسوه خدمت ماندگار و بی منت در انقلاب اسلامی است. فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه شهید رجایی و شهید باهنر نیروهای […]

اختصاصی/ صفیر گیلان؛محمود قاسم نژاد دقایقی پیش در جلسه برنامه ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان فومن با اشاره به اینکه مانند سال های گذشته برنامه های افتتاحیه متعددی خواهیم داشت، گفت: شهید رجایی اسوه خدمت ماندگار و بی منت در انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه شهید رجایی و شهید باهنر نیروهای ارزشمند خدمتگزار در انقلاب بودند، افزود: راه و اهداف والای شهدا باید در کشور ادامه دار باشد.

وی با تصریح براینکه مردم داری و مهربانی باید سرلوحه اقدامات دستگاه های اجرایی باشد، متذکر شد: روحیه مسئولان دولتی باید با روحیات دولت شهید رجایی منطبق باشد.

این مسئول با یادآوری اینکه ایران در سخت ترین شرایط مقابله با استکبار جهانی به سر می برد، ادامه داد: در این شرایط سخت مردم و دولت باید در کنار یکدیگر باشند.

قاسم نژاد با تاکید براینکه در هفته دولت امسال ۴۷ پروژه به افتتاح خواهد رسید، خاطرنشان کرد: برای این پروژه ها ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه آسفالت راه های روستایی، بافت روستایی و شهری از مهم ترین طرح های ما در این هفته هستند، اضافه کرد: یکی از پروژه های بزرگ شهرستان که توسط بخش خصوصی اجرا شده است، خط تولید جدید شرکت نئوپان است که در هفته دولت افتتاح می شود.

وی با یادآوری اینکه کلید ۳۰ واحد از مجتمع مسکن مهر فومن نیز در طی برنامه های هفته دولت به مالکان تحویل خواهد شد، افزود: از ۱۰۰ واحد خریداری شده توسط متقاضیان، ۴۰ واحد در ۸ سال گذشته به مالکان تحویل داده شده بود.

این مسئول با تاکید براینکه در یک سال اخیر ۳۰ واحد جدید برای تحویل آماده شد، خاطرنشان کرد: سه میلیارد تومان اعتبار برای ساخت واحد های جدید مسکن‌ مهر هزینه شد و یک میلیارد تومان نیز توسط نماینده مردم شهرستان برای محوطه سازی مسکن مهر جذب شده است.

محمود قاسم نژاد با بیان اینکه ۳۰ واحد نیمه کاره مانده دیگر تا پایان بهمن ماه به خریداران تحویل داده خواهد شد، ادامه داد: با پیگیری های انجام شده امیدواریم پروژه چندین ساله مسکن مهر را به سرانجام برسانیم.

فرماندار شهرستان فومن با اشاره به اینکه کمیته امداد یکی از یادگاری های امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی است، افزود: ۳۷ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان نیز توسط کمیته امداد شهرستان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
این مسئول افتتاح پروژه های بوم گردی و میراث فرهنگی را از دیگر پروژه های هفته دولت سال جاری برشمرد و اضافه کرد: ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای این چهار واحد بوم گردی اعتبار بانکی گذاشته شده است.

محمود قاسم نژاد افتتاح استخر پرورش ماهی، خانه بهداشت، پل ارتباطی، ساختمان دهیاری، گابیون بندی، دیوارهای حایل آبخیزداری را از دیگر پروژه های هفته دولت اعلام کرد، متذکر شد: ترمیم، تجهیز و تکمیل شبکه برق فومن از دیگر پروژه های قابل اهمیت فومن است.

فرماندار شهرستان فومن از اجرای سه میلیارد تومان پروژه در حوزه برق روستایی شهرستان خبرداد، افزود: احداث خانه هلال در روستا ها از دیگر اهداف ما برای افزایش آگاهی و آموزش در سطح روستاها است.

قاسم نژاد پروژه های اجرا شده را متعلق به مردم و نظام دانست و افزود: خبرنگاران پشتیبان نظام اسلامی برای آگاه سازی مردم از اقدامات انجام شده باشند.