صفیر گیلان؛آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز(پنجشنبه) با حضور در زمین کشاورزی یکی از شالیکاران چمخاله شهرستان لنگرود به کشاورزان منطقه در برداشت محصول برنج کمک کرد. امام جمعه رشت در حاشیه این دروی دستی برنج، دلیل حضور خود بین شالیکاران در فصل برداشت شالی را خسته نباشید و خداقوت به کشاورزان عنوان کرد و […]

 صفیر گیلان؛آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز(پنجشنبه) با حضور در زمین کشاورزی یکی از شالیکاران چمخاله شهرستان لنگرود به کشاورزان منطقه در برداشت محصول برنج کمک کرد.
امام جمعه رشت در حاشیه این دروی دستی برنج، دلیل حضور خود بین شالیکاران در فصل برداشت شالی را خسته نباشید و خداقوت به کشاورزان عنوان کرد و افزود: در کنار کشاورز بودن نشان دهنده این موضوع است که باید در سالی که به نام رونق تولید از طرف رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده، تلاش کنیم تولید را رونق ببخشیم.
وی با بیان اینکه در کنار کشاورز بودن در حقیقت توصیه به رونق تولید است، اظهار کرد: به همه مسئولانی که متولی امور کشاورزی هستند عرض می کنم به کشاورزی و تولید و هر امری که می تواند لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب باشد، در این راستا به ویژه به کشاورزان کمک کنند.
آیت الله فلاحتی، بیشتر کشاورزان گیلانی را تک محصولی ذکر کرد و یادآور شد: اگر محصول برنج نباشد بخشی از سامانه های زندگی کشاورزان آسیب می بیند و امیدوارم خدای متعال به همه کشاورزان عزیز ما برکت عنایت بفرماید.

IMG00020-6قلاحتیفلاحتیفلاحتیفلاحتی