به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” عبدالعلی شعبانی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح اقدامات پلیس شهرستان شفت در ۴ ماه گذشته از سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت. این مقام انتظامی بیان داشت: در این مدت ۱۵۰ فقره انواع سرقت در شهرستان شفت کشف و ۶۲ سارق دستگیر و […]

به گزارش صفیر گیلان؛سرهنگ ” عبدالعلی شعبانی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به تشریح اقدامات پلیس شهرستان شفت در ۴ ماه گذشته از سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این مدت ۱۵۰ فقره انواع سرقت در شهرستان شفت کشف و ۶۲ سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد‌ند.
وی با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر ۱۱ کیلوگرم انواع موادمخدر را در ۴ ماه گذشته کشف و چند باند موادمخدر را متلاشی کردند گفت: ۱۰ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز نیز کشف شده است.
سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه در این مدت ۶۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی دستگیر شدند ادامه داد: همچنین ماموران پلیس شفت ۲ هزار و ۲۷۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کرده‌اند.
شعبانی اظهار داشت: برابر هماهنگی‌های به‌ عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۸۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۸۵ دستگاه خودرو به علت سرقتی بودن، داشتن دستور توقیف قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر و جابه جایی اموال مسروقه در ۴ ماه گذشته توقیف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان این گفت و گو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران اشاره داشت و گفت: تاکنون ۱۵ جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار و به مشکلات انتظامی آنها رسیدگی شده است.