به گزارش صفیر گیلان؛  با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت و امام جمعه و مدیران اجرایی و بخشداران  ۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در این شهرستان در نخستین روز از هفته دولت بهره برداری رسید . در برنامه های امروز آسفالت دو رشته راه روستایی […]

به گزارش صفیر گیلان؛  با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت و امام جمعه و مدیران اجرایی و بخشداران  ۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در این شهرستان در نخستین روز از هفته دولت بهره برداری رسید .

در برنامه های امروز آسفالت دو رشته راه روستایی در روستاهای چوبتراشان و محرمان و یک مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای در روستای پلنگ پشت به بهره برداری رسید.
گلباران مزار شهدا در چوبر ، دیدار مسوولین با امام جمعه شهرستان و دیدار با خانواده شهیدان خسرو شاد و محسن مهدوی مقدم در روستای لاقان از دیگر برنامه های امروز بود .

در دومین روز از هفته دولت انجام شد ؛

بهره برداری از ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان شفت

به گزارش صفیر گیلان ، در دومین روز از هفته دولت و با حضور محمدرضا محسنی فرماندار شفت ۳ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید .
در ابتدای برنامه های امروز یک رستوران سنتی در مرکز دهستان جیرده افتتاح شد که برای ساخت آن افزون بر ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.
در ادامه ساختمان دهیاری خطیبان با اعتبار ۴۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۳۰۰ و زیربنای ۶۰ متر مربع به بهره برداری رسید و ۱۳۰ خانوار این روستا از آن بهره مند شدند .
یک دهنه پل نیز با مشارکت بخش خصوصی در روستای لیفکو مورد بهره برداری قرار گرفت که برای ساخت و تکمیل آن بالغ بر ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.
گفتنی است در هفته دولت سال جاری ۵۴ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان شفت به بهره برداری خواهد رسید.