به گزارش صفیر گیلان ، مراسم بهره مندی از  گازرسانی به ۵ روستای  صعب العبور چولاده، کوهستان مشایخ خطبه سرا، تنبو، مظلم کم و رندل در تالش با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، رئیس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز استان گیلان و فرماندار تالش برگزار شد. سید علیرضا میرباقری رئیس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز استان […]

به گزارش صفیر گیلان ، مراسم بهره مندی از  گازرسانی به ۵ روستای  صعب العبور چولاده، کوهستان مشایخ خطبه سرا، تنبو، مظلم کم و رندل در تالش با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان، رئیس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز استان گیلان و فرماندار تالش برگزار شد.

سید علیرضا میرباقری رئیس بهره برداری شهرستان های شرکت گاز استان گیلان در مراسم افتتاح گازرسانی به ۵ روستای  صعب العبور تالش ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گزارشی از وضعیت گازرسانی به روستاهای شهرستان تالش بیان نمود.

وی اظهار داشت: با برافروخته شدن مشعل گازرسانی به این روستاها در هفته دولت امسال، مجموع روستاهای بهره مند از گاز در تالش به ۱۸۴ روستا و در صد بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان به ۹۱ درصد رسیده است.

میرباقری با بیان اینکه برای گازرسانی به این روستاها بیش از ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستاها بیش از ۲۲ کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام شده است و مجموع خانوارهای روستایی گازدار در تالش به ۳۲هزار ۶۶۰ خانوار افزایش یافته است.

رئیس بهره برداری شهرستان ها در خاتمه از برنامه ریزیگاز برای گازرسانی به ۲۷ روستای دیگر شهرستان تالش در قالب خوشه مریان در آینده خبر داد و گفت: با اجرای طرح مذکور درصد بهره مندی روستایی این شهرستان به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید و تالش بعنوان شهرستان سبز در حوزه گازرسانی معرفی می شود.

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به ۵ روستای صعب العبور و کوهستانی تالش توسط دکتر فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان برافروخته شد.

گاز تالش o_2dc97740 o_234ea629