اختصاصی/صفیر گیلان؛جمشید هاشمی  در گفتگو با خبرنگار این رسانه در فومن، شرایط بازار را نسبتا خوب ارزیابی کرد و افزود: قیمت بیشتر کالا‌ها ثابت و یا رو به کاهش بوده و در معدود کالا‌هایی قیمت کم و بیش افزایش یافته است. رئیس اداره صمت شهرستان فومن  از توزیع ویژه کالای اساسی ماه محرم و صفر خبر داد و […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛جمشید هاشمی  در گفتگو با خبرنگار این رسانه در فومن، شرایط بازار را نسبتا خوب ارزیابی کرد و افزود: قیمت بیشتر کالا‌ها ثابت و یا رو به کاهش بوده و در معدود کالا‌هایی قیمت کم و بیش افزایش یافته است.
رئیس اداره صمت شهرستان فومن  از توزیع ویژه کالای اساسی ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: در این ایام به دلیل افزایش تقاضا در برخی کالاها، ۱۲ تن گوشت منجمد گوساله ،سردست،گردن و ران با قیمت فروش بین ۵۴ الی ۶۵ هزار تومان  و شکر حدود ۶تن به قیمت ۳۲۵۰ تومان  برای مصارف مساجد و هیئت ها  توزیع میشود تا بازار دچار تلاطم نشود.
هاشمی تصریح کرد:  این میزان اقلام برای پخت و پز در هیئت ها و  نذری با نظارت اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان فومن و ستاد تنظیم بازار توزیع و در اختیار هیئت‌ها قرار می گیرد تا تقاضا‌ها به بازار وارد نشود.

وی تاکید کرد؛ این اقلام برای مصرف در ایام محرم و صفر توسط یک عامل توزیع می شود تا افزایش قیمت بابت حمل  و نقل و تخلیه و بارگیری افزایش نیابد.