به گزارشصفیر گیلان، حسین اکبر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان رودسر با اشاره به اینکه شاخص بهره‌مندی شهرهای استان گیلان از نعمت گاز طبیعی ۱۰۰ درصد است، اظهار کرد: در سطح روستاهای نیز شاخص بهره‌مندی در گیلان ۹۵ بوده که بالاتر از شاخص ۸۴ درصدی در سطح کشور است. وی با بیان اینکه بیش […]

به گزارشصفیر گیلان، حسین اکبر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان رودسر با اشاره به اینکه شاخص بهره‌مندی شهرهای استان گیلان از نعمت گاز طبیعی ۱۰۰ درصد است، اظهار کرد: در سطح روستاهای نیز شاخص بهره‌مندی در گیلان ۹۵ بوده که بالاتر از شاخص ۸۴ درصدی در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۱۵ روستای گیلان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، تصریح کرد: شهرستان رودسر به دلیل وجود مناطق صعب العبور همانند اشکوراتو سخت بودن خدمات گاز رسانی به این مناطق شاخص بهره مندی از گاز ۸۷ درصد و پایین‌تر از متوسط استانی است.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان رودسر اجرای پروژه جدید در دو خوشه تعریف شده است، گفت: در خوشه سجیدان که شامل گاز رسانی به ۲۰ روستا بوده با بیش از ۱۶ میلیارد تومان پروژه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه امسال سال خوبی برای شرکت گاز گیلان نبوده است، تصریح کرد: تعداد زیادی از مشترکین شرکت گاز گیلان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی دچار حادثه شده‌اند و بر اثر گاز گرفتگی و یا انتشار گاز و انفجار جان خود را از دست دادند.