به گزارش صفیر گیلان؛سیدجلال سید محمدی  ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: باید تلاش کنیم تا دانش آموزان سال تحصیلی خوبی سپری کنند. وی در ادامه با اشاره به دفاع مقدس و با بیان اینکه این دفاع حماسه بزرگی در تاریخ ایران اسلامی رقم زد ،گفت: حدود ۶۰ کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حمله ناجوانمردانه […]

به گزارش صفیر گیلان؛سیدجلال سید محمدی  ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: باید تلاش کنیم تا دانش آموزان سال تحصیلی خوبی سپری کنند.

وی در ادامه با اشاره به دفاع مقدس و با بیان اینکه این دفاع حماسه بزرگی در تاریخ ایران اسلامی رقم زد ،گفت: حدود ۶۰ کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حمله ناجوانمردانه به ایران دست داشتند اما در مقابل ملت ایران با ایثارگری و شهادت از این مرز و بوم دفاع کردند.

سیدمحمدی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس ارزش‌های ماندگاری که نماد اقتدار و عزت کشور در عرصه‌های جهانی است را برای ما به ارمغان آورده است، تصریح کرد: مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت خوبی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس  به جهت رونق برنامه هاداشته باشند.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: بسیاری از خانواده‌ها با توجه به شرایط اقتصادی در تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان خود با مشکل مواجه هستند که باید به کمک انها بشتابیم.

وی با بیان اینکه برای سرویس مدارس نیز دستورالعملی از سوی آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: هر شرکتی که قرار است در این زمینه فعالیت کند باید براساس مفاد مندرج در این دستور العمل اقدام کند.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران دستگاه‌ها باید به وظایف خود به درستی عمل کنند، گفت: متاسفانه برخی مشکلات کوچک در شهرستان به دلیل بی توجهی به مشکلات بزرگ تبدیل می شود.

وی با اشاره به آغاز بارش باران و در پیش بودن فصل سرما، تصریح کرد: در فصل بارندگی با کوچک‌ترین بارش در شهرستان سطح آب بالا آمده و به سیلاب تبدیل می شود در همین راستا ساماندهی هشت رودخانه در دستور کار قرار گرفته و مسئولان نیز باید در منطقه حضور داشته و امکانات لازم را فراهم کنند.

سیدمحمدی خواستار حضور میدانی مسئولان در سطح شهر و روستاها شد و بیان کرد: باید آمادگی لازم در زمینه مقابله با هرگونه حوادثی از سوی دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

وی همچنین به موضوع اربعین حسینی نیز اشاره و خواستار مساعدت همه مدیران و دستگاه‌های اجرای در راستای پذیرایی و استقبال از زائران اربعین حسینی شد.