به گزارش صفیر گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۱ نخبه گیلانی به عنوان نماینده این استان در مسابقات کشوری قرآن کریم هستند، اظهار کرد: نام سه گیلانی نیز در تیم داوری مسابقات قرآن کریم کشور به چشم می خورد. حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه […]

به گزارش صفیر گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۱ نخبه گیلانی به عنوان نماینده این استان در مسابقات کشوری قرآن کریم هستند، اظهار کرد: نام سه گیلانی نیز در تیم داوری مسابقات قرآن کریم کشور به چشم می خورد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه ۱۸۱ قاری و حافظ گیلانی تیرماه امسال در مسابقات استانی قرآن کریم شرکت کردند، گفت: از میان این تعداد شرکت کننده نفرات برتر هر بخش به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی در ادامه با بیان اینکه محمدرضا نمازی در رشته اذان، محمد علی عنبری در رشته قرائت و حسین عزیزی و سجاد اکباتانی در رشته ترتیل،  امیدرضا رحیمی در حفظ کل قرآن کریم نفرات راه یافته به مسابقات کشوری در بخش برادران هستند، افزود: زکیه صابر در رشته حفظ ۲۰ جزء، افسانه دنیایی در رشته ترتیل و سیده زینب تقواپور در رشته حفظ کل قران نفرات راه یافته به این در بخش خواهران هستند.

مدیرکل اوقاف گیلان ادامه داد: ثریا کوهستانی در رشته حفظ ۱۰ جزء و سمیه آصفی و عاطفه ناصح در رشته قرائت نیز به عنوان نمایندگان استان گیلان به مسابقات کشوری قرآن کریم راه یافتند.

گفتنی است مسابقات سراسری قرآن کریم از ۶ تا ۱۹ مهر ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.