به گزارش صفیر گیلان به نقل از خانه ملت؛ نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به ضرورت اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها گفت: اجرای ناقص این قانون باعث شده تعداد زیادی از کشاورزان و کارگران از لیست دریافت یارانه حذف شوند. سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳ مهر) مجلس […]

به گزارش صفیر گیلان به نقل از خانه ملت؛ نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به ضرورت اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها گفت: اجرای ناقص این قانون باعث شده تعداد زیادی از کشاورزان و کارگران از لیست دریافت یارانه حذف شوند.

سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تاکید بر ضرورت اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه ها خطاب به دولت گفت: قانون هدفمندی یارانه ها ناقص اجرا می شود، چرا که تعداد زیادی از کارگران، کارمندان، کشاورزان و افراد ضعیف جامعه از لیست دریافت یارانه‌ها حذف شدند، ما مکررا این موضوع را مطرح کردیم و امیدواریم به آن توجه شود.

نماینده مردم صومعه سرا درباره عملکرد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به صحبت های امام خمینی (ره) در رابطه با اینکه تخلف از قانون شرعا حرام است، گفت: آسایشگاه های خیریه توسط افراد خیر ساخته شده و در چارچوب قانون و براساس اساسنامه اداره می شوند بنابراین افراد نباید به آنها غیرقانونی ورود کنند، البته این موضوع را به دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی اعلام کردیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نمی خواهیم شأن افراد آسیب ببیند و تذکراتمان از سر دلسوزی است، تصریح کرد: از وزارت کار و سازمان بهزیستی می خواهم براساس قانون به وظایفشان عمل کرده چرا که این موضوع سابقه دار است، همچنین از ریاست مجلس تقاضا دارم این موضوع را پیگیری کند