به گزارش صفیر گیلان،مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان فومن با حضور مسئولان و مدیران و رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا در سالن شهدای خدمتگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد. سردار بهروز جلایی دقایقی پیش با تاکید بر حفظ برگزاری همایش ها و گردهمایی های اجتماعی و فرهنگی برای جهادگران […]

 به گزارش صفیر گیلان،مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان فومن با حضور مسئولان و مدیران و رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا در سالن شهدای خدمتگذار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برگزار شد.

سردار بهروز جلایی دقایقی پیش با تاکید بر حفظ برگزاری همایش ها و گردهمایی های اجتماعی و فرهنگی برای جهادگران ، گفت: این مراسم ابتکار سپاه پاسداران برای تجلیل از مقام جهادگران بود.

جانباز و رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه همه تشکل های فرهنگی و مذهبی شهرستان فومن باید مسبب برگزاری گردهمایی های این چنینی باشند، افزود: کسانی که اسم شهید را حذف می کنند یا ضد انقلاب هستند یا  بی فکر و بی تدبیر و اندیشه هستند.

وی با یادآوری اینکه شهدا از ما سبقت گرفته اند، افزود: برای قرارگیری در کنار شهدا باید راه آنان را ادامه داد.

سردار جلایی با تصریح براینکه برای تبعیت و یاری هر کسی باید از قبل آن را شناخت، خاطرنشان کرد: برای همراهی شهدا باید راه و اهداف شهدا را شناخت.

بهروز جلایی با اشاره به اینکه مشکلات امروز بخاطر دوری از مرام و اهداف شهدا است، تاکید کرد: حمایت از ظالم،  و سکوت در مقابل ظلم  در واقعه مشارکت در ظلم است و این دامن حامیان ظلم را خواهد گرفت.

جانباز و رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه امام خمینی با قرآن و عترت پیوند قلبی داشت، گفت: مقام معظم رهبری وقت راه حق الهی است.

سردار جلایی با یادآوری اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری هم نشینی با شیطان بزرگ ثمره ای برای کشور نخواهد داشت، متذکرشد : سخنان رهبری برگرفته از یک آرمان و بصیرت حقیقی است.

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان فومن با تاکید براینکه پایداری ملت ایران نیازمند سجده شکر از سوی مسئولان است، افزود: اگر فشارهایی که بر مردم ایران روا شده بر ملت های دیگر وارد می امد، آنان اکنون از هم پاشیده شده بودند.

حاج بهروز جلایی مسئولان را به پیروی از کتاب انسان ساز قرآن دعوت کرد و گفت: قرآن برای همه لحظات زندگی انسان هدایتگر خواهد بود.

جانباز و رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه انسان های حقیقی از راه الهی بر نمیگردند، اضافه کرد: راه سعادت همان راه حق الهی است.

وی با تاکید براینکه مقاومت های ما قدم های دشمنان را متزلزل خواهد کرد، ادامه داد: اهمیت جمهوری اسلامی، قدرت های دنیا را به پای میز مذاکره کشانده بود.

سردار جلایی با یادآوری اینکه دشمنان در ارزیابی ملت ایران ضعیف اما در میز مذاکره فریب کار هستند، گفت: راه شهدا ، راه عزت،افتخار،شجاعت ومقاومت  است.

بهروز جلایی با تصریح براینکه دنیای فانی مزرعه آخرت ابدی است، خاطرنشان کرد: همه دستاورد های دنیایی روزی رنگ باخته و روزی سعادت به عهد بستگان با دنیا پشت خواهد کرد.
جانباز و رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه خداوند امن ترین پناهگاه برای انسان است، افزود: نیروهای ارزشی و انقلابی هم باید وحدت را حفظ کنند.

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) فومن با یادآوری اینکه ما برای برای همراهی با ولایت و پیوستن به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج) با یکدیگر عهد بسته ایم، اضافه کرد: صف انقلابی ها باید همگان را به طرف خود دعوت کند.

سردار جلایی با تاکید براینکه مقام معظم رهبری دلیل هدایت بی نقص کشتی انقلاب است، اضافه کرد: بزرگترین راه مقابله با استکبار جهانی، خدمت صادقانه به مردم است.

در پایان این مراسم از خانواده شهدا و جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس توسط مسئولان و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان تجلیل به عمل آمد.