صفیر گیلان؛معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استانگرگان اظهار داشت: فردی در فضای مجازی (اینستاگرام) آگهی آموزش یوگا به زنان و مردان در منزل مسکونی خود را منتشر کرده بود که از همین طریق موفق به برقراری ارتباط با یکسری از افراد شد. وی افزود: این فرد مجوز باشگاه […]

صفیر گیلان؛معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استانگرگان اظهار داشت: فردی در فضای مجازی (اینستاگرام) آگهی آموزش یوگا به زنان و مردان در منزل مسکونی خود را منتشر کرده بود که از همین طریق موفق به برقراری ارتباط با یکسری از افراد شد.

وی افزود: این فرد مجوز باشگاه نداشت و کلاس‌های آموزش یوگا را در یک منزل مسکونی در گرگان برگزار می‌کرد. زنان و مردان در این منزل با پوشش نامناسب حاضر می‌شدند و رفتارهای نابهنجاری داشتند.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: با رصد فعالیت‌ها و آمد و شدها به این منزل مسکونی، امروز مأموران حدود ۳۰ زن و مرد که با پوشش بسیار نامناسب در منزل مسکونی این فرد حضور داشتند دستگیر کردند. برای فرد قانون‌شکن نیز پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

مسعود سلیمانی با بیان اینکه فضای مجازی نیازمند رصد و مدیریت قوی‌تری است اظهار داشت: قانون‌شکنان از نبود نظارت در فضای مجازی سوءاستفاده می‌کنند و اعمال مجرمانه انجام می‌دهند. شهروندان باید مراقب باشند در دام این افراد سودجو قرار نگیرند.