به گزارش صفیر گیلان؛آیین تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن با حضور امام جمعه ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان و جمعی از مسئولین و روحانیون شهرستان فومن،در سالن شهید بهشتی آموزش و پرورش در فومن برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در جلسه معارفه […]

به گزارش صفیر گیلان؛آیین تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن با حضور امام جمعه ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان و جمعی از مسئولین و روحانیون شهرستان فومن،در سالن شهید بهشتی آموزش و پرورش در فومن برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در جلسه معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فومن،با بیان اینکه در داخل کشور مشکلات و بی تدبیری هایی وجود دارد که سبب نارضایتی مردم می شود گفت: اما به برکت حضور رهبری و شهدای گرانقدر در خط مقاومت پیروز خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان فومن به واسطه وجود عالم ربانی آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) جایگاه ویژه ای در ایران و جهان تشیع دارد، اظهار کرد: امروز با الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت که به برکت خون مطهر شهدای دفاع مقدس تداوم یافته در جبهه های حق علیه باطل موفق خواهیم شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان به اینکه پهبادهای گران قیمت بیگانان توسط دلاور مردان عرصه امنیت به زمین می نشیند گفت: ترامپ دیگر جرات تهدید کردن ایران اسلامی را ندارد زیرا می داند کع دلاوران نظامی و انتظامی ما همیشه در کنار ملت بیدار است.

مهدوی پیاده روی اربعین حسینی را بی نظیر ترین و تاریخی ترین تجمع جهانی دانست که در چند سال گذشته در حال تکرار است و متذکر شد: این حرکت فرهنگی و عظیم آل یهود را به زمین زده است.

وی با تاکید بر اینکه جامعه تبلیغات اسلامی تنها مختص به روحانیون نیست بلکه جوانان و مسئولین فرهنگی نیز در این زمینه فعال هستند، عنوان کرد: باید با باورمندی و مراقبت از انگیزه ها صبر کنیم و تمایلات نفسانی خود را در این مسیر کنترل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه سبک زندگی و فرهنگ غرب نباید بر سبک اسلامی ایرانی و اسلامی ما حاکم شود، اظهار کرد: در کالبد جامعه جهانی با استقامت و صبوری می توانیم به مدیریت سبک زندگی و آرمان ها و آرزوهای مان بپردازیم.

در این مراسم طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان حجت الاسلام والمسلمین محتشم خواه به عنوان سرپرست جدید تبلیغات اسلامی فومن معارفه و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین یوسفی تقدیر شد.

photo_2019-09-30_16-59-33