به گزارش صفیر گیلان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، علی اصغر حیدرنژاد معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: حکم قصاص قاتل سروان شهید حسن پاینده در ملا عام اجرا شد. وی تصریح کرد: با تقاضای اولیای دم و با رای دادگاه کیفری یک استان گیلان، قاتل سروان نیروی انتظامی “شهید حسن […]

به گزارش صفیر گیلان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، علی اصغر حیدرنژاد معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: حکم قصاص قاتل سروان شهید حسن پاینده در ملا عام اجرا شد.

وی تصریح کرد: با تقاضای اولیای دم و با رای دادگاه کیفری یک استان گیلان، قاتل سروان نیروی انتظامی “شهید حسن پاینده” به قصاص نفس در ملا عام محکوم شد که این رای پس از تایید دیوان عالی کشور صبح امروز در محل وقوع جرم به اجرا در آمد.

به گزارش صفیر گیلان، شهید پاینده آبان ماه سال گذشته در درگیری با اراذل و اوباش در پارک دانشجوی رشت با اصابت ضربه چاقو به شهادت رسید.

با اقدام به موقع و اجرای طرح‌های عملیاتی، عاملان شهادت شهید «حسن پاینده» در همان شب وقوع جرم و قبل از ترک استان در ایست و بازرسی شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کردند.