به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی – چهارمین جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان در سال ۹۸ به ریاست حسین اکبر مدیرعامل و اعضاء شورا برگزار شد. در این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در خصوص دریافت هرچه سریع تر شماره تلفن همراه مشترکین جهت […]

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی – چهارمین جلسه رسیدگی به شکایات شرکت گاز استان گیلان در سال ۹۸ به ریاست حسین اکبر مدیرعامل و اعضاء شورا برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در خصوص دریافت هرچه سریع تر شماره تلفن همراه مشترکین جهت حذف صورتحساب کاغذی قبوض گاز، اطلاع رسانی بیشتر در خصوص نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک شرکت گاز استان گیلان برای مشترکین و نیز کارکنان را ضروری برشمرد.

در ادامه این جلسه گزارش شکایات و درخواست های شرکت گاز در شهریور ماه ۹۸ به سمع و نظر اعضا رسانده شد.

در پایان مقرر گردید واحد هماهنگی فروش در خصوص دریافت و اعتبارسنجی شماره تلفن مشترکین از راه های مختلف بویژه توسط کنتورخوان ها و گازبانها برنامه ریزی لازم را به عمل آورد.

نظرسنجی در خصوص استفاده از نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک شرکت گاز استان گیلان و اطلاع رسانی در خصوص نصب و استفاده از این نرم افزار برای مشترکین و کارکنان در مناسبت ها و مراسم های خاص از دیگر مصوبات این جلسه بود.