به گزارش صفیر گیلان ؛عبدالله پاکاری  در نشست صمیمی با بانوان جانباز نخاعی کشور در هتل سفیدکنار انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تمامی هزینه های درمانی جانبازان توسط بنیاد شهیدو امور ایثارگران پرداخت می شود مگر در موارد خاص که بر اثر اختلاف تعرفه های بیمه و مراکز ارائه دهنده خدمات باشد. وی ادامه داد:در گیلان […]

به گزارش صفیر گیلان ؛عبدالله پاکاری  در نشست صمیمی با بانوان جانباز نخاعی کشور در هتل سفیدکنار انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:تمامی هزینه های درمانی جانبازان توسط بنیاد شهیدو امور ایثارگران پرداخت می شود مگر در موارد خاص که بر اثر اختلاف تعرفه های بیمه و مراکز ارائه دهنده خدمات باشد.

وی ادامه داد:در گیلان حدود ۵۵ هزار بیمه تکمیلی پرداخت می شود که میانگین سرانه درمانی به ازای هر نفر، ۱۵۸ هزار تومان است.
پاکاری با بیان اینکه گیلان ۳۳ شهیده و ۶۷ بانوی جانباز در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده ،افزود:خدمات بیمه های پایه و تکمیلی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان برای همه جانبازان ارائه می شود ولی متاسفانه سرانه بیمه ای جانبازان به دلیل عدم تامین اعتبار،به تعویق افتاده که انتظار داریم هرچه زودتر در خصوص رفع این مشکل اقدام شود.
وی تصریح کرد:در دوران پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس،مادران و بانوان این مرز و بوم نقش برجسته ای در حضور در میادین و پشتیبانی از رزمندگان، صبر،مقاومت و ایستادگی در قبال صدمات ناشی از جنگ داشتند.
وی تاکید کرد:همسران بزرگوار شهدا هم نقش مهمی در تربیت یادگاران شهدا داشتند که امروزه به عنوان سرمایه ارزشمندی برای پشتیبانی از انقلاب محسوب می شود.
در این مراسم از همه بانوان قطع نخاعی حاضر در جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.