به گزارش خبرنگار صفیر گیلان؛رئیس بیمارستان رازی رشت در حاشیه مراسم افتتاح مرکز اورژانس مرکز آموزشی درمانی رازی رشت گفت: این اورژانس در مساحتی با زیربنا ۷۲۴ مترمربع و با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید. دکتر سیامک ریماز افزود: اورژانس جدید مرکز آموزشی درمانی رازی رشت با ۲۸ تخت […]

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان؛رئیس بیمارستان رازی رشت در حاشیه مراسم افتتاح مرکز اورژانس مرکز آموزشی درمانی رازی رشت گفت: این اورژانس در مساحتی با زیربنا ۷۲۴ مترمربع و با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
دکتر سیامک ریماز افزود: اورژانس جدید مرکز آموزشی درمانی رازی رشت با ۲۸ تخت شامل ۲۰ تخت بستری، هفت تخت مراقبت ویژه و یک تخت ایزوله به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار داشت: در طبقه دوم اورژانس جدید بیمارستان رازی رشت مرکز جامع پیشگیری و تشخیص زودرس بیماری های غیرواگیر به عنوان مرکز غربالگری سرطان برای چهار سرطان شایع در استان گیلان و کشور شامل دستگاه گوارش فوقانی و تحتانی، واحد اندوسکوپی و کلروسکوپی ماموگرافی برای تشخیص سرطان سینه و مرکز تشخیص زودرس دهانه رحم به بهره برداری می رسد.