به گزارش صفیر گیلان،حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگشت اولین شهیده صالحین بسیج کشور طلبه شهیده ی کربلای حسینی بانو زهرا دقیقی خداشهری در مسجد جامع فومن، ضمن  گرامیداشت هفته وحدت گفت: شهرستان فومن و مردمان این منطقه و ایران اسلامی به دلیل حضور عالم بزرگ جهان اسلام آیت الله بهجت […]

به گزارش صفیر گیلان،حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری شامگاه چهارشنبه در مراسم سالگشت اولین شهیده صالحین بسیج کشور طلبه شهیده ی کربلای حسینی بانو زهرا دقیقی خداشهری در مسجد جامع فومن، ضمن  گرامیداشت هفته وحدت گفت: شهرستان فومن و مردمان این منطقه و ایران اسلامی به دلیل حضور عالم بزرگ جهان اسلام آیت الله بهجت فومنی(ره) بهره بیشتری از معنویت برده‌اند و حضرت آیت الله بهجت فومنی (ره) افتخار و آبروی اسلام است..

امام جمعه موقت تهران با تاکید براینکه خداوند خریدار جان و مال مومنان است،گفت: از بین انسان‌های مومن کسانی به درجه صدق ایمان می رسندبهشت هدیه خداوند به مومنان است.

شهیده زهرا دقیقی فومن

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در ادامه با تأکید بر اهمیت کیفیت ایمان و اینکه عمل مومن بر ایمان وی دلالت دارد و زمانی این عمل خالص و صادق می شود که در کوره ایمانی پرورش یافته و دائما از گناهان  خود را شسته و به حمام توبه بروند گفت:رنگ زندگی مومن باید با رنگ خدایی رنگ کاری شود .

وی اسلام را نماد معرفت در فرهنگ قرآنی دانست و اظهار کرد؛مومنان و صالحان همیشه به دنبال برداشت حسنات و معنویات هستند،

حجت الاسلام حاج علی‌اکبری با اشاره به اینکه خانواده شهدا به واسطه عزیز خود به بهترین مقام و منصب می رسند، افزود:مومن باید در همه حال آماده استقبال از مرگ باشد، و مومنان سبکبال زندگی کرده و سبکبال از دنیا می روند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کیس ها ی نظیر شهدا وارد میدان‌ جهاد الهی می شوند و به دنبال معاملات دنیایی نیستند، اضافه کرد: راه نجات بانوان توصیه های غرب و شرق نیست و سیره فاطمه زهرا (س) بانوان را به تعالی سوق میدهد.

وی با اشاره به اینکه زنده به گور کردن روح زنان و دختران جهالت مدرن قرن است، افزود: غرب به دنبال دفن کردن جان و روح دختران امروزی در خاک شهوت های دنیایی است.

حاج علی اکبری با یادآوری اینکه عمل به توصیه های غرب توسط زنان، آینده ای نخواهد داشت و زنان را از حقیقت انسانی دور می کند، تصریح کرد: همسر شهیده دقیقی یک نماد وراثت افتخار آمیز از همسر شهیده است.

محمدجواد حاج علی اکبری با بیان اینکه خوشا به حال فومن که شهدا و جانبازانی مثل شهیده دقیقی و حسن زاده دارد، ادامه داد: شهدا نشانه تعهد، ایمان و خلوص بندگان خداوند هستند و خوشا به حال خانواده های شهدا ،جانبازان که در این دسته قرار گرفتند.

وی  شهیده زهرا دقیقی را نماد بانوی تراز این هزاره توصیف کرد و ادامه داد: ایشان به واسطه عمل صالح و عفیفانه خود در میدان مجاهدت به شهادت رسید و ایران اسلامی نیز به داشتن چنین گوهرهای نابی افتخار می کند.

امام جمعه موقت تهران با تاکید براینکه صاحب مجلس شهدا، خداوند متعال است و خوشا به حال  شماها که امشب در مجلس شهیده شرکت دارید  خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) الگوی بی همتای بانوان است و شهدای زن در جوار این بانوی بزرگ قرار می گیرند..