‌به گزارش صفیر گیلان، گیل‌مردان و گیل‌زنان غیور و بصیر در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود در میادین  و خیابانها و صفوف نماز جمعه  در روز های اخیر  اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش‌های انقلاب لبیک گفتند  .  صیانت و […]

‌به گزارش صفیر گیلان، گیل‌مردان و گیل‌زنان غیور و بصیر در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود در میادین  و خیابانها و صفوف نماز جمعه  در روز های اخیر  اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش‌های انقلاب لبیک گفتند  .

 صیانت و پشتیبانی مردم رشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی

مردم بزرگ گیلان و شهرستان رشت با حضور خودجوش در اجتماع‌های مردمی صف خود را از آشوبگران جدا کردند، مردم شهر رشت گیلانیان همواره از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت، حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

اجتماع بزرگ مردم رشت در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اقدامات ساختار شکنانه و هتک حرمت مقدسات در حضور خودجوش نشان داد که مردم رشت  و گیلان همیشه آگاه و هوشیار هستند.

2_2 IMG00022

 پاسخ قاطع مردم فومن به اغتشاشگران

‌مردم بصیر و انقلابی فومن امروز بعد از برگزاری فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه در اقدامی خودجوش و با حضور پرشور و گسترده خود  همزمان با آغاز هفته بسیج به همراه مسئولان به سطح خیابانهای داخل شهر آمده و  اقدامات آشوبگرانه اشرار و بدخواهان نظام را محکوم کردند و در حرکتی مردمی بار دیگر به ارزش‌های انقلاب لبیک گفتند و نشان دادند که تابع امر و فرمان رهبری هستند و هرگز از فرمان معظم اله سر پیچی نکرده و همیشه پیرو خط رهبری هستند .

تجمع مردم و مسوولین شهرستان شفت در حمایت از امنیت و اقتدار کشور

به گزارش صفیر گیلان، مردم و مسوولین شهرستان شفت در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اقدامات ساختار شکنانه اخیر صبح امروز در مسجد جامع تجمع نمودند .

محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این اجتماع حضور داشت.

IMG_5877 IMG_5844

IMG_5854 IMG_5875