به گزارش صفیر گیلان،صبح روز هفتم آذر ماه نشست شورای معاونین با حضور اعضای شورای معاونین ، دبیران کارگروهها درسالن خزائلی بهزیستی گیلان برگزار گردید. در این نشست علاوه بر بررسی مصوبات شش ماهه گذشته و بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات موجود جهت محقق شدن اهداف تعیین شده ، به داشتن داشبورد اطلاعاتی مدیریتی […]

به گزارش صفیر گیلان،صبح روز هفتم آذر ماه نشست شورای معاونین با حضور اعضای شورای معاونین ، دبیران کارگروهها درسالن خزائلی بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در این نشست علاوه بر بررسی مصوبات شش ماهه گذشته و بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات موجود جهت محقق شدن اهداف تعیین شده ، به داشتن داشبورد اطلاعاتی مدیریتی و دسترس پذیر جهت شفاف سازی و تبیین اهداف و مواضع سازمانی پرداخته و دبیران کارگروه های استانی در راستای اهداف تشکیل کارگروه و جلسات برگزارشده و نتایج حاصله بحث و تبادل نظر کردند.

 دکتر حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان نیز بر اهمیت داشتن اطلاعات و آمار دقیق در کل استان و به تفکیک شهرستانها و نوع معلولیت ها ، تفکیک جنسیتها ، خدمات دریافتی و نیازمندیها و … تاکید نموده و بیان داشتند : دقت نظر در ثبت صحیح اطلاعات و آمار بخصوص دربحث نیازمندیهای جامعه هدف مانند مسکن ، وسایل کمک توانبخشی و افراد نیازمند دریافتی مستمری ، درزمینه دریافت و تخصیص اعتبارکشوری بسیار مهم و حائز اهمیت است .

می بایست افراد نیازمند و معلولینی که قادر به مراجعه به ادارات بهزیستی نیستند حتماً شناسایی شده و نیازمندیهای آنان پیگیری شده و کارهای ثبت اطلاعات آنها به فوریت انجام گیرد.