به گزارشصفیر گیلان؛سومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح در فرمانداری های سراسر کشور و محل وزارت کشور آغاز شد.

حوزه انتخابیه شهرستات رشت؛

سید محمد احمدی فرماندار سابق شهرستان رشت، رودبار و لاهیجان و معاون سابق اقتصادی استاندار گیلان برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان حضور یافت و با موفقیت ثبت نام کرد. حجت الاسلام سید رضا مطهری کاندیدای سابق انتخابات مجلس و شورا نیز برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات در فرمانداری حاضر شد و برای شرکت در انتخابات نام نویسی کرد.

شهرام بازارگرد شعبانی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، محمدرضا پورایمان فوق لیسانس مدیریت ساخت، اسماعیل سرائی معاون توسعه پایدار و محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء، حمید دادور کارشناسی ارشد فیزیک، حامد نصیری کارشناس ارشد صنایع طبیعی علوم و صنایع چوب و کاغذ و چوب شناسی و محمد حسین زیبایی کاندیدای در پنج دوره قبل و مجید دلاور رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان لاهیجان از حوزه انتخابیه رشت در انتخابات نام نویسی کردند.

حوزه انتخابیه آستارا؛

موسی طیارزاده به عنوان هشتمین داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین کاندیدای روحانی آستارا ثبت نام کرد.

شاپور مرحبا نماینده ادوار آستارا در مجلس نهمین داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز برای شرکت در انتخابات در محل فرمانداری آستارا حضور یافت و برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرد.

صفر مکتبی اصل اولین، مدیر موسسه کاریابی و نیکوکاری آستارا و رئیس مجتمع خدمات بهزیستی و کارمند کمیته امداد در سومین روز از ثبت نام در حوزه انتخابیه آستارا نام نویسی کرد.

امیر ساسانیان وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری گیلان، مدرس دانشگاه پیام نور واحد آستارا در سومین روز از ثبت نام به عنوان یازدهمین کاندیدای حوزه انتخابیه آستارا در انتخابات نام نویسی کرد.

حوزه انتخابیه فومن و شفت؛+۵

جواد محجوب گشت رودخانی در سومین روز از ثبت نام انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه فومن و شفت ثبت نام کرد. سامره عاشوری و اسماعیل حدیدی ماسوله نیز روز گذشته برای شرکت در حوزه انتخابیه فومن و شفت ثبت نام کرده بودند.

سیدمهدی اورند کارشناس ارشد روانشناسی و مشاور مقطع متوسطه از حوزه انتخابیه فومن و شفت داوطلب نمایندگی مجلس شد.

معصومه برهانی نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور از حوزه انتخابیه فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد.

حوزه انتخابیه انزلی؛

در سومین روز از ثبت نام مریم صیاد دلشادپور، فرهنگی و شاغل در آموزش و پرورش، مهدی شیرین‌کام  و احمد دنیامالی عضو سابق شورای شهر تهران در انتخابات نام نویسی کردند.

 

حوزه انتخابیه صومعه سرا؛+۵

انوش مهربان، کارمند شهرداری بازارجمعه، پروانه سمیع‌زاده، مدرس دانشگاه پیام نور و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، محمدرضا تقی‌زاده و محمد حقیقت‌پناه از این حوزه انتخابیه کاندیدای مجلس شدند. پیش از این نیز حسن آقاجانی، شهردار سابق ماسوله و شهردار اسبق صومعه‌سرا نیز ثبت نام کرده بود.

جوان ترین داوطلب ثبت نام کننده ۳۰ و پیرترین آن نیز ۶۰ سال سن دارد

داوطلبان این انتخابات تا ۱۶ آذر فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک لازم، در انتخابات ثبت‌نام کنند. مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به مدت ۱۰ ساعت است.

بنابر اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات کشور، داوطلبان می­‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.