به گزارش صفیر گیلان؛سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌ وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افرادی در یکی از روستاهای شهرستان شفت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره […]

به گزارش صفیر گیلان؛سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌ وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط افرادی در یکی از روستاهای شهرستان شفت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضائی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.
وی بیان داشت: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد ۳ نفر ۱۰ هکتار از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیر قانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و فنس محصور کرده‌اند.
سردار ملکی با بیان اینکه با حکم قضائی رفع تصرف انجام شدگفت: در این راستا متهمان ۳۲، ۵۵ و ۵۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های تصرف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند از شهروندان خواست، برای حفظ و حراست از اراضی ملی در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.