اختصاصی/صفیر گیلان؛سید محسن موسوی فرماندار شهرستان شفت در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که عصر امروز در سالن میرزای شفتی برگزار شد با بیان اینکه این جلسه بسیار حائز اهمیت است گفت:استفاده از کلمه محرومیت و کم بر خورداری برای این شهرستان از نظر بنده زیاد خوشایند نیست. وی تاکید کرد؛ امروز اعتبارات زیاد […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛سید محسن موسوی فرماندار شهرستان شفت در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که عصر امروز در سالن میرزای شفتی برگزار شد با بیان اینکه این جلسه بسیار حائز اهمیت است گفت:استفاده از کلمه محرومیت و کم بر خورداری برای این شهرستان از نظر بنده زیاد خوشایند نیست.

وی تاکید کرد؛ امروز اعتبارات زیاد نمی تواند راهگشا باشد  و باید از منابع دیگر بهره مند شویم.

موسوی تصریح کرد؛ شهرستان شفت با توجه به اینکه در برنامه تدوینی دولت جز ۳۱  شهرستان کمتر توسعه یافته است  باید علاوه بر اعتبارات ملی و دولتی نگاه مدیران استانی  نیز با در خواست ها و تقاضای  مکرر مدیران این شهرستان به این سمت سوق داده شود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه احیای بافت فرسوده و باز آفرینی شهری جز طرحهای خوب دولت است که توسط وزارت راه در حال اجرایی شدن است گفت: علاوه بر این طرح می توان از طرح هایی چون طرح بنیاد برکت  یا آستان قدس در مناطق محروم نیز بهره مند شد.

موسوی از دستگاهها و ادارات شهرستان خواست تا از حالت ایستایی خارج و پیگیر مطالبات شهرستان باشند.

فرماندار جدید شفت با اشاره به اینکه  دایره المعارفی چند صفحه ای ازمشخصات عمرانی و مدیریت شهری برای شهرستان شفت جمع آوری کردم افزود:  رفع مشکلات شهرستان که در این مجموعه بنده جمع آوری کردم فقط تعدادی را  با کمیته برنامه ریزی و اعتبارات می توان پوشش داد  و مابقی را باید با راهکار و منابع دیگر جستجو کرد.

موسوی به استفاده از ظرفیتهای افراد  معروف این شهرستان که در شهرهای دیگر از جمله در پایتخت،جنوب و مرکز استان هستند تاکید و افزود: با برگزاری همایش و دعوت از این عزیزان آنهارا برای کار های خیر در این شهرستان تشویق کنیم.

وی به فرسودگی فضاهای آموزشی شهرستان اشاره و افزود:امروز دولت در حوزه بهداشت و درمان،آب شرب،درمان،گاز رسانی و برق در مناطق محروم موفق عمل کرده ولی در شهرستان شفت با قدمت شهری۲۵ ساله ما باید کمترین مشکلات را داشته باشیم.

وی در پایان گفت: آنچه مهم است اینکه رواسای ادارات علارغم کار جهادی و رفع مشکلات پیگیر مستمر جذب اعتبارات باشند.

photo_2019-12-09_10-10-21 photo_2019-12-09_10-10-14 photo_2019-12-09_10-10-08