صفیر گیلان/دکتر کوهستانی نامزد انتخابات از حوزه انتخابی فومن و شفت ونخبه گیلانی در گفتگو با خبرنگاران وضعیت عقب‌ماندگی شهرستان‌های فومن و شفت را نتیجه سوء عملکرد و شعارهای بی‌عمل نمایندگان آن دانست و گفت: برخی دوباره هوای مجلس به سردارند در حالی‌که هیچ عملکرد مثبتی برای مردم این دیار نداشته‌اند. دکتر نصراله کوهستانی در […]

صفیر گیلان/دکتر کوهستانی نامزد انتخابات از حوزه انتخابی فومن و شفت ونخبه گیلانی در گفتگو با خبرنگاران وضعیت عقب‌ماندگی شهرستان‌های فومن و شفت را نتیجه سوء عملکرد و شعارهای بی‌عمل نمایندگان آن دانست و گفت: برخی دوباره هوای مجلس به سردارند در حالی‌که هیچ عملکرد مثبتی برای مردم این دیار نداشته‌اند.

دکتر نصراله کوهستانی در گفت‌وگویی، با تأکید بر اینکه فومن و شفت به دلیل کم‌کاری نمایندگان خود دچار عقب ماندگی شده و مردم از این سوء مدیریت‌ها خسته شده‌اند اظهار داشت: برخی دوباره هوای مجلس به سردارند در حالی‌که مردم از آنان به شدت ناراضی هستند.

این کاندید نمایندگی حوزه انتخابیه فومن و شفت ضمن اعلام حضور حتمی خود برای خدمتگزاری به مردم فهیم این دیار عنوان کرد: اگر باور داشته باشیم که موقعیت‌های اجتماعی، سیاسی و کرسی‌های مجلس به برکت خون‌ شهدا به دست آمده هیچ وقت از وظایف خود کوتاهی نکرده و خادم ملت و مردم می‌شویم.

کوهستانی ارتباط مؤثر و تنگاتنگ بین نماینده و حوزه انتخابیه را حق قانونی مردم دانست و تصریح کرد: این کار باعث می‌شود نماینده بتواند با آحاد مردم دیدار و از مشکلات آن‌ها باخبر شود و سپس برای رفع گرفتاری‌ها اقدام کند.
وی با انتقاد شدید از چهره‌هایی که باعث عقب‌ماندگی دیار نخبه‌پرور و عالم‌پرور فومن و شفت شده‌اند ابراز داشت: این افراد دوباره هوای مجلس به سردارند در حالی که در طول این چندین سال امتحان خود را پس داده‌اند و دیگر توان و فکر و ایده‌ای برای چاره‌اندیشی مشکلات ندارند.

این کاندید نمایندگی حوزه انتخابیه فومن و شفت با بیان اینکه همین افرادی که باعث عقب ماندگی این دو منطقه شده‌اند به راحتی از عدم تخصیص اعتبارات دو شهرستان سخن می‌گویند گفت: این افراد حل مشکلات و معضلات فومن و شفت را نیاز به زمان بیشتری می‌دانند در حالی‌که عملاً هیچ کاری نمی‌کنند.

کوهستانی با تأکید بر اینکه در تمام این سال‌ها از استعدادها و ظرفیت‌های شهر و روستا برای اشتغالزایی جوانان استفاده نشده گفت:
آن‌هایی که تنها و تنها موقع انتخابات دم از جوانگرایی می‌زنند و می‌گویید از وجود جوانان استفاده می‌کنند کجایند که بیایند و جواب سئوالات مردم را بدهند.

وی رها کردن بخش ورزش و جوانان و ورزش‌های بومی و محلی در فومن و شفت و بی‌برنامه‌گی‌های این بخش را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: جوانان به نمایندگان خود که آنان را به مجلس فرستاده و به آنان رأی داده‌اند امید داشتند اما امیدشان از بین رفت.

وی تعریف و تمجیدهای بی‌اثر از بانوان بدون کمک و مشارکت دادن آنان در حوزه‌های مختلف را یکی از عوامل ناامیدی مردم از متولیان امر خواند و گفت: روی سخنم با کسانی است که عمکرد ۳۰ ساله آنان به غیر از امورات جاری،است

کوهستانی ورشکستی کارخانجات و عدم حفظ شرکت‌های صنعتی موجود را اتفاقی فاجعه‌آمیز دانست و ابراز داشت: آقایان هیچ شرکتی برای ایجاد اشتغال جوانان احداث نکردند به طوری‌که همین بیکاری باعث گریزان شدن جوانان از ازدواج و تشدید معضل طلاق شده است.

وی به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در روز دوم ثبت نام مبنی بر اینکه اگر توان مدیریتی ندارید مسئولیت نپذیرید اشاره کرد و گفت: بنده هم دوستانه به آقایان عرض می‌کنم شما امتحان خود را پس دادید توان مدیریت شما را مردم دیده‌اند و ضررهای بسیاری کردند.

کوهستانی خدمتگذاری به مردم را هدف خود خواند و گفت:من با نگاه علمی و فنی و با اعتقاد به خرد جمعی و به دور از همه چالش‌های سیاسی در کنار استفاده از توان همه اقشار و صنوف دیار فومن و شفت به ویژه جوانان و بانوان وارد عرصه انتخابات  شده ام و امیدوارم که مردم به من اعتماد کنند.

گزارش تصویری/زلیخا صفری راسته کناری

کوهستانی IMG_0012 IMG_0014 IMG_0021 IMG_0023 IMG_0026 IMG_0031 IMG_0032 ۲۰۱۹۱۲۰۶_۱۱۳۵۴۹  کوهستانیIMG_0051 IMG_0054 IMG_9825 IMG_9826 IMG_9853 IMG_9855 IMG_9892  کوهستانی  IMG_20191206_134045_387 IMG_20191206_134026_796 IMG_20191206_134031_095-1IMG_9882 IMG_9965 IMG_9881