به گزارش صفیر گیلان؛محمدرضا نازک کار صبح یکشنبه در در مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان راه در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه امسال راهدادی با ۵۳ اکیپ در این طرح حضور دارد، اظهار کرد: این اکیپ ها به ۲۳۱ دستگاه و امکانات سبک و سنگین و نیمه سنگین مجهز هستند. مدیرکل راهداری و […]

 به گزارش صفیر گیلان؛محمدرضا نازک کار صبح یکشنبه در در مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان راه در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه امسال راهدادی با ۵۳ اکیپ در این طرح حضور دارد، اظهار کرد: این اکیپ ها به ۲۳۱ دستگاه و امکانات سبک و سنگین و نیمه سنگین مجهز هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ۲۰ راهدار خانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار نیز خدمات لازم را به شهروندان و مسافران در قالب این طرح ارائه می دهند، افزود: برنامه ریزی لازم صورت گرفته و امیدواریم با هم افزایی مجموعه دست اندرکاران بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندان و هموطنان عزیز ارائه دهیم.

نازک کار با اشاره به هدفگذاری ۵۰ گردنه به طول ۳۶۸.۸ کیلومتر در استان گیلان، گفت: نیروها را در نقاط صعب العبور استان گیلان مستقر کرده ایم.

وی با بیان اینکه با توجه به بارش های استان گیلان از حدود یک‌ماه پیش نیروهای راهداری مستقر شده و ارائه خدمت کرده اند، تصریح کرد: در این مدت در برخی از زمان ها شاهد بارش برف و راه بندان بودیم که خدمات لازم ارائه شده است.