به گزارش صفیر گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در راستای گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، داوطلبان گیلانی «یلدانه» را برای دومین سال متوالی با شعار “یلدا برای همه ” به اجرا درآوردند اجرای بیش از ۵۳ ویژه برنامه شب یلدا در ۱۶ شهرستان استان گیلان مدیرعامل جمعیت […]

 

 

به گزارش صفیر گیلان؛ مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در راستای گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، داوطلبان گیلانی «یلدانه» را برای دومین سال متوالی با شعار “یلدا برای همه ” به اجرا درآوردند

اجرای بیش از ۵۳ ویژه برنامه شب یلدا در ۱۶ شهرستان استان گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان کرد: اقدام بشردوستانه و خیرخواهانه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان در ۱۶ شهرستان و با اجرای ۵۳ برنامه همچون دیدار با سالمندان و موسسات نگهداری معلولین و سالمندان، مراکز نگهداری از کودکان بد سرپرست، بیماران صعب العلاج بیمارستان ها، مراکز توانبخشی و خانواده های کم برخوردار به اجرا در آمد.

ولی پور هلال احمر

ولی پور ضمن اشاره به اجرای دیگر ویژه برنامه های جمعیت هلال احمر در بلندترین شب سال، اظهار کرد: بازدید و دیدار از پایگاه های امداد و نجات، مراکز آتش نشانی، مراکز نظامی و انتظامی و برگزاری مراسم جشن و شادی در مراکز نگهداری سالمندان و کودکان از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بلندترین شب سال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه ۲۰۴ داوطلب جمعیت هلال احمر استان گیلان در این ویژه برنامه ها مشارکت داشتند، اذعان داشت: توان افزایی نیروهای داوطلب، ایجاد هماهنگی و بهره‌گیری از توانمندی ‌های اشخاص حقیقی و حقوقی از اهداف جمعیت هلال احمر می باشد تا در هنگام بروز حوادث و سوانح از تخصص ها و تجربیات و توانمندی های علمی و فکری آن ها و یا در مواقع عادی از خدمات فکری، مشورتی، مدیریتی و برنامه ریزی آن ها بهره گیرد.

توزیع بسته های یلدایی و اهداء هدایای نقدی و غیرنقدی به ارزش یکصد و سی و دو میلیون و دویست هزار ریال

ولی پور با اشاره به اهداء کمک های نقدی و توزیع بسته های ویژه شب یلدا از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان اذعان داشت: توزیع یکصد بسته یلدایی نظیر آجیل، میوه و شیرینی و دیگر هدایای نقدی و غیرنقدی دیگر جمعا به ارزش یکصد و سی دو میلیون و دویست هزار ریال از سوی جمعیت هلال احمر استان گیلان صورت گرفت.

بیش از ۱۰۷۸ نفر از ویژه برنامه های جمعیت هلال احمر استان گیلان در بلندترین شب سال بهره مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۷۸ نفر از ویژه برنامه های جمعیت هلال احمر استان گیلان در بلندترین شب سال بهره مند شدند.

شایان ذکر است؛ در تعدادی از این برنامه ها مسئولین و معاونین ستادی جمعیت استان مشارکت و حضور داشتند.

گفتنی است: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه،معاونین داوطلبان و جوانان و آموزش و پژوهش ،خزانه دار و عامل ذیحساب و امور بانوان در کنار اعضای داوطلب در اجرای طرح یلدانه حضور داشتند.

photo_2019-12-22_23-48-32 photo_۲۰۱۹-۱۲-۲۲_۱۰-۳۸-۳۳ photo_۲۰۱۹-۱۲-۲۲_۱۰-۳۹-۰۷ photo_۲۰۱۹-۱۲-۲۲_۱۰-۳۲-۰۴ photo_۲۰۱۹-۱۲-۲۲_۱۰-۳۲-۰۳ photo_۲۰۱۹-۱۲-۲۲_۱۰-۳۲-۰۳ (2)