اختصاصی/صفیر گیلان؛انتخاب رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندر انزلی بعنوان راهداری نمونه کشوری به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل که از ۲۶ آذر الی ۱دی نامگذاری گردید. عظیمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندر انزلی بعنوان راهدار نمونه کشوری انتخاب شد. وی که […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛انتخاب رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندر انزلی بعنوان راهداری نمونه کشوری به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل که از ۲۶ آذر الی ۱دی نامگذاری گردید.

عظیمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندر انزلی بعنوان راهدار نمونه کشوری انتخاب شد.

download (49)

وی که از تاریخ ۹۷/۱۱/۱۵ که مسئولیت این اداره  را عهده دار شد به علت عملکرد مثبت وی تاکنون بارها مورد تقدیر فرماندار و اداره کل مربوطه قرار گرفتهاست.

عظیمی در حاشیه دیدار جناب دکتر حیدری آزاد فرماندار شهرستان بندر انزلی از اداره راهداری به مناسبت روز راهدار گفت؛ شهرستان انزلی با دارا بودن ۷۰ شرکت حمل و نقل کالا و ۵۰‌دفتر نمایندگی شرکتهای حمل و نقل بین الملی و دو شرکت حمل و نقل بین الملی و ۱۱ شرکت حمل و نقل مسافر یکی از قطب های حمل و نقل از نظر وجود دو بندر مهم ( اداره کل بنادر و دریا نوردی و منطقه آزاد ) مرز آبی می باشد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در بخش راهداری گفت: دفع آبهای سطحی منطقه حسن رود و کپورچال – ایمن سازی محور کپور چال آبکنار و قرابا و احداث پل شیل سر و خط کشی و رنگ آمیزی سرعت کاه ها تعویض تابلوی های فرسوده جلوگیری از تجاوز به حریم راهها و کنترل ناوگان بار و مسافر مهمترین اقدامات این اداره بود.

ایشان به علت انتخاب خود به عنوان راهدار نمونه افزود: خدا را شاکرم و خرسندم که این افتخار نصیب اینجانب شده و تشکر می کنم از معاون محترم وزیر و ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیر کل محترم راهداری استان گیلان که مارا لایق دانسته و مورد لطف قرار دادند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندر انزلی افزود؛راهداری یک تخصص است و در کنار این تخصص عشق و علاقه شرط اصلی کار می باشد با توجه به اینکه می بایست تمام توان را برای این کار گذاشت.

وی اظهار کرد؛نبود علاقه باعث عدم پیشرفت خواهد شد و بر عکس هر چقدر وقت گذاشته شود وجدان آدم راحت است زیر خدمت به مردم  لذت بخش است که نمی توان به زبان آورد .

ایشان در ادامه بیان داشتند لذت ترین بخش راهداری آن است در مواقع بحرانی بتوانی کاری برای هم وطنان انجام دهی و من خدا را  شکر گزارم که در طول این سالها این توفیق را به بنده داده که بتواند به مردم کمک کند.

9165ce53-628c-4db6-b168-cad4706b0b32 8c5fbcec-769b-4ef2-b07c-bf852a8cb8d9