اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام حاتم نصیرنژاد صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه از برپایی نخستین نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» در رشت خبر داد و گفت: این نمایشگاه ۲ روزه و با شرکت ۳۶ پایگاه نمونه استان در کانون بسیج جوانان رشت برپا می‌شود. مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: از هر […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام حاتم نصیرنژاد صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه از برپایی نخستین نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» در رشت خبر داد و گفت: این نمایشگاه ۲ روزه و با شرکت ۳۶ پایگاه نمونه استان در کانون بسیج جوانان رشت برپا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان گفت: از هر نواحی استان، ۲ پایگاه برای ارائه دستاوردها و خلاقیت‌های خود در نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» معرفی شدند که در کل ۳۶ پایگاه نواحی در این نمایشگاه حضور دارند.

نصیرنژاد از مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز دوشنبه ۹ دی‌ماه و با حضور مسئولان و فرمانده سپاه قدس گیلان در محل کانون بسیج جوانان واقع در خیابان رسالت رشتخبر داد.

وی محورهای این جشنواره را شامل تجلیل از پایگاه‌های برتر برادران و خواهران در طرح اسوه، ارائه دستاوردهای پایگاه‌های برتر در نمایشگاه، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق و تجلیل از شرکت‌کنندگان برتر نخستین مسابقه سوگواره عکس عاشورایی از جمله محورهای این جشنواره خواند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان هدفاز برگزاری این نمایشگاه را ارتقاء سطح فرهنگی و بصیرتی، گسترش فعالیت‌های بسیج در پایگاه‌ها، رونق پایگاه‌های مساجد استان، ارائه دستاوردهای آنان و ایجاد شور و تکاپو در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات دانست و خاطرنشان کرد: خواهران صنایع دستی و هنر و خلاقیت خود را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند.

و ی افزود:در پایان ۳ پایگاه به عنوان پایگاه نمونه استانی معرفی می‌شوند و این ۳ پایگاه‌های نمونه استانی در نمایشگاهی که در سطح ملی و در حوزه دستاوردهای بسیج محلات کشوری  برگزار می‌شود حضور پیدا می‌کنند.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه «پایگاه‌‌های اسوه مساجد گیلان» روز دوشنبه ۹ دی‌ماه، ساعت ۱۶ با حضور مسئولان در محل کانون بسیج جوانان واقع در خیابان رسالت رشت برگزار می‌شود.

photo_2019-12-28_05-53-44 photo_2019-12-28_05-53-39