به گزارش صفیر گیلان، مدیریت و گروهی از کارکنان اداره ثبت احوال شفت صبح امروز  با سید محسن موسوی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند . فرماندار شفت در این نشست  با بیان اینکه مخاطبان اداره ثبت احوال اقشار مختلف مردم هستند ؛  بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در این مجموعه تاکید […]

به گزارش صفیر گیلان، مدیریت و گروهی از کارکنان اداره ثبت احوال شفت صبح امروز  با سید محسن موسوی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند .

فرماندار شفت در این نشست  با بیان اینکه مخاطبان اداره ثبت احوال اقشار مختلف مردم هستند ؛  بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در این مجموعه تاکید نمود و اذعان داشت : ارایه منظم گزارش های عملکرد مدیران ، شاخصی برای ارزیابی آنها محسوب می شود .

وی با اشاره به اینکه برون سپاری خدمات سبب تسریع در امور و بهبود  عملکرد ثبت احوال و در نتیجه افزایش رضایت مندی مردم می شود  بر شناسایی و حمایت از بخش خصوصی و به ویژه دفاتر پیشخوان دولت در سطح بخش ها و روستا ها  تاکید نمود و افزود : این اقدام سبب صرفه جویی هزینه ها برای مردم به ویژه روستاییان زحمتکش می گردد .

نماینده عالی دولت در شفت در بخش  دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نقش ثبت احوال در فرایند برگزاری انتخابات برجسته و متمایز است و افزود : امکان احراز هویت برخط در انتخابات گامی در راستای شفافیت این رویداد مهم ملی است.

موسوی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه جذب اعتبارات مضاعف برای شهرستان شفت در دستور کار قرار گرفته است افزود : دستگاه های شهرستانی باید بستر های لازم را در راستای توسعه زیرساخت های خود فراهم نمایند .