مسئول حراست جدید سازمان صمت گیلان منصوب و معارفه شد/حراست مچ گیری نیست

  پرینت
مسئول حراست جدید سازمان صمت گیلان منصوب و معارفه شد/حراست مچ گیری نیست
شناسه خبر : 32376 | تاریخ انتشار : 11 دی 1398 - 12:09 | 21426 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

به گزارشصفیر گیلان، جلسه تکریم و معارفه مسئول حراست و امور ناریه این سازمان با حضور معاونین حراست وزارت صمت، نمایندگان دستگاه های امنیتی استان، مدیران عضو شورای هم خانواده سازمان صمت گیلان و همچنین روسای ادارات صمت شهرستان های تابعه در رشت برگزار شد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به وسعت خدمات و گستردگی وظایف سازمان اظهار داشت: توسعه و بهبود خدمات در گرؤ نیروی انسانی شایسته رقم می خورد، همه واحدها موظفند تعامل و مناسبات مطلوبی با اداره حراست داشته باشند.

دکتر فرهاد دلق پوش، پیشگیری و صیانت از مجموعه سازمان را وظیفه حراست دانست و تصریح کرد: حراست مچ گیری نیست، حراست ضمن حفاظت از کیان سازمانی و پرسنلی بایستی روحیه اخلاق مدارانه جهت پیشگیری از بروز مشکلات را داشته باشد.

وی تاکید کرد: حراست باید با شناسایی آسیب ها و تهدیدهایی که ممکن است سازمان را درگیر خود کند آنها را کاهش داده یا از بین ببرند تا پرسنل در امنیت خاطر و آرامش روانی به ارائه خدمات مناسب به مراجعین سازمانی بپردازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پایان “محمدعلی نظافت” را بعنوان مسئول جدید اداره حراست سازمان صمت گیلان ضمن اهداء حکم معرفی نمود و از روحیه اخلاق مدارانه و رازمداری و همچنین کلیه فعالیتها و تلاش های مهدی نقدی، مسئول قبلی حراست سازمان تقدیرو تشکر کرد.

برچسب ها
نوشته های مشابه
جمع آوری کابل های مسی و جایگزینی با فیبرنوری در روستای آزاد محله شهرستان شفت
۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است
تبدیل مجوزها مصداق بارز یک عملکرد و اقدام توسعه گرایانه/کسب جایگاه دوم گیلان از میان ۳۱ استان کشور در تبدیل مجوزها/ قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز کاغذی در آینده نزدیک
روز ملی ایمنی حمل و نقل، روزی نمادین برای ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک است
نقش آموزش در کاهش اقلام دارویی و آزمایش پزشکان انکارناپذیر است
برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حرکت جهادی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.