اختصاصی/صفیر گیلان؛مردم  ولایی شهرستان فومن  پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت آمریکای تروریست و در تجلیل از مقام سردار سرافراز سپاه اسلام و فرمانده بی‌نظیر و محبوب دل‌ها شهیدسردار سلیمانی راهپیمایی کردند. به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن، راهپیمایی خشم انقلابی مردم ولایتمدار و نمازگزاران جمعه در فومن در تجلیل از سردار […]

 اختصاصی/صفیر گیلان؛مردم  ولایی شهرستان فومن  پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت آمریکای تروریست و در تجلیل از مقام سردار سرافراز سپاه اسلام و فرمانده بی‌نظیر و محبوب دل‌ها شهیدسردار سلیمانی راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار صفیر گیلان از فومن، راهپیمایی خشم انقلابی مردم ولایتمدار و نمازگزاران جمعه در فومن در تجلیل از سردار سرافراز سپاه اسلام و فرمانده بی نظیر و محبوب دل‌ها، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز بعد از اقامه نماز جمعه  از جلوی مسجد بالا محله«مسجد ولی عصر(عج)»با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

امروز پیر زنان و پیر مردان فومنی بعد از نماز در حمایت از این سردار جبهه مقاومت به خیابانها رفتند تا نشان دهند که همیشه پیرو ولایت و رهبری و همراه خانواده شهدا و سرداران شهید هستند.

عکس/زلیخا صفری

راهپیمایی فومن photo_2020-01-03_02-51-11 photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۵-۲۵ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۵-۳۲ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۵-۳۶ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۵-۳۸ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۵-۳۹ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۵-۴۲ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۵-۴۳ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۶-۲۱ (2) photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۶-۲۱ (4) photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۶-۲۱ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۸-۰۷ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۸-۱۳ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۸-۱۵ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۸-۱۷ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۸-۱۹ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۸-۲۲ photo_۲۰۲۰-۰۱-۰۳_۰۲-۲۸-۲۸ photo_2020-01-03_02-56-02 photo_2020-01-03_02-56-06 photo_2020-01-03_03-07-21