به گزارش صفیر گیلان، سیدجلال سیدمحمدی فرماندار صومعه سرا  در حاشیه راهپیمایی ضد استکباری مردم ولایتمدار شهرستان صومعه سرا در اعلام انزجار نسبت به خوی وحشی گری دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز ملت ایران یکبار دیگر با همبستگی خود در پشتیبانی از انقلاب و ارزش های […]

به گزارش صفیر گیلان، سیدجلال سیدمحمدی فرماندار صومعه سرا  در حاشیه راهپیمایی ضد استکباری مردم ولایتمدار شهرستان صومعه سرا در اعلام انزجار نسبت به خوی وحشی گری دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز ملت ایران یکبار دیگر با همبستگی خود در پشتیبانی از انقلاب و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خیابان ها آمدند تا اعلام کنند که در مقابل حقوق به حق خود سکوت نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهادت سپهبد سلیمانی چهره کریه ایالات متحده و همپیمانانش را در منطقه و جهان آشکارتر کرد، افزود: دولت آمریکا بداند این خلق و خوی وحشی گری هیچ وقت از ذهن این نسل و نسل های آینده ملت ایران پاک نخواهد شد.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه شیطان بزرگ و ایادی دست نشانده اش بدانند نتیجه در هم آمیخته شدن خون پاک شهدای ایران و عراق غیر از وحدت بین دو ملت نیست، خاطرنشان کرد: پیوند ناگسستنی جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکانی که به ناحق خون مطهر سردار سلیمانی ها را ریخته اند پایین رود.

سیدمحمدی با تاکید بر اینکه انتقام خون پاک سردار سلیمانی و همرزمانش را خواهیم گرفت، گفت: این انتقام در دفاع از کرامت ملت ایران و ثبات همه جانبه این آب و خاک است و دولت و ملت در کنار همدیگر اجازه نمی دهند به ایران و ایرانی کوچکترین تعرضی و توهینی شود.

وی همچنین با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی شهید زنده نامیدن سردار حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار نماد خدمت و غیرت بود و امروز شهادتش خون ملت سرافراز ایران را به خروش آورده و مردم مسلمان ایران در مبارزه با استکبار جهانی نیروی مضاعفی گرفته اند.

در متن پیام سیدجلال سیدمحمدی آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم

“من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا”

در میان مؤمنان، مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود نداده اند.

شهادت سردار بی بدیل و بی‌نظیر و فرمانده دلاور و ولایت مدار سردار حاج قاسم سلیمانی،چهره بین‌المللی جبهه مقاومت را به رهبر فرزانه انقلاب،همرزمان ایشان و ملت غیور ایران به خصوص مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان صومعه‌سرا تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سیدجلال سیدمحمدی

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا