اختصاصی/صفیر گیلان؛رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگانپنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  استان گیلان  خبرداد و گفت:آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر گیلان اختتامیه در روز شنبه ۲۱ دی ماه  ساعت ۹ صبح برگزار می شود. مسئول بسیج رسانه استان گیلان عرصه رسانه را عرصه مجاهدت زنان و مردانی حقیقت طلب خواند  که با […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگانپنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر  استان گیلان  خبرداد و گفت:آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر گیلان اختتامیه در روز شنبه ۲۱ دی ماه  ساعت ۹ صبح برگزار می شود.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان عرصه رسانه را عرصه مجاهدت زنان و مردانی حقیقت طلب خواند  که با هدف روایت حقیقت بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و فروتن و بی ادعا  وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

سرهنگ مهدی پارسا با اشاره به اینکه این ویژه برنامه همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری است گفت:  حضور اصحاب رسانه  استان گیلان  و مسئولان و مدیران استانی  زینت بخش این آیین است.

مسئول بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه بیژن نوباوه خبرنگار عرصه دفاع مقدس و فعال فرهنگی  سخنران این مراسم است گفت:  آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ابوذر گیلان  در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت واقع در بلوار لاکانی (پل تالشان) برگزار می شود.