اختصاصی/صفیر گیلان؛جانشین فرمانده قرارگاه بیت المقدس کردستان در اجتماع پر شور مردمان دیار آیت الله بهجت فومنی (ره) در بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در میدان ولیعصر (عج) فومن با اشاره به اینکه سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» به تنهایی یک سردار نبود بلکه یک ملت بود، گفت: از امروز دشمن باید منتظر انتقام […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛جانشین فرمانده قرارگاه بیت المقدس کردستان در اجتماع پر شور مردمان دیار آیت الله بهجت فومنی (ره) در بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در میدان ولیعصر (عج) فومن با اشاره به اینکه سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» به تنهایی یک سردار نبود بلکه یک ملت بود، گفت: از امروز دشمن باید منتظر انتقام سخت و کوبنده ملت ما باشد.

سردار حمزه فلاح ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطره همه کسانی که در محور مقاومت ایستادگی کرده اند و از جان و خونشان گذشتند گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت برای مسلمانان جهان اسلام است.

وی تصریح کرد؛حاج قاسم با تدابیری که در کشورهای منطقه انجام داد با هدایت و رهبری جبهه مقاومت طومار داعش  پس از ۶ سال مبارزه خستگی ناپذیر مجاهدان و رزمندگان جبهه اسلام در محورهای مقاومت سوریه و عراق پیچید  و دولت خود خوانده و باطل داعش که درواقع فرزند نامشروع آمریکا و صهیونیسم بین الملل و اعراب مرتجع منطقه بود، سرنگون و دنیا از لوث گروه های تروریستی تکفیری داعش پاک شد.

سردار فلاح با بیان اینکه قاسم سلیمانی مالک اشتر زمان، مرد مقاومت، ایستادگی،مجاهد راه خدا و مرد خستگی ناپذیر جبهه مقاومت بود، گفت: سردار سلیمانی از ابتدای جنگ فرمانده تیپ و لشکر بود و در همه ی صحنه ها به عنوان یک سربرازحضور داشتند.

جانشین فرمانده قرارگاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه پاسخ ایران به این جنایت سخت و کوبنده خواهد بود، گفت: ملت ایران و همه ملت‌های مسلمانان و آزاده جهان خواستار انتقام سخت از آمریکا هستند و ما هرگز اجازهنمی دهیم خون شهدا پایمال شود.

وی  اقدام آمریکا  را در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی و همرزمانش یک جنایت جنگی خواند گفت: آمریکا بیش از ٢٠٠ سال در منطقه حضور دارد و هیچگاه موفق نبوده و این بار نیز موفق نخواهد شد.

سردار فلاح در ادامه با بیان اینکه اسم سلیمانی سرباز ولایت بود و بارها این موضوع را ثابت کرد، تصریح کرد: سردار سلیمانی هر زمان به که به دیدار رهبری می رفتند  همیشه به عنوان یک سرباز سرش پایین بود اما در مقابل دشمنان با صلابت، عزت و افتخار سرش  را بالا می گرفت و امروز نیز شهادتش باعث سر بلندی و افتخارش شد.

وی با اشاره به عزاداری امت اسلام عزادار در پی شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و یارانش گفت: دشمنان بدانند قاسم سلیمانی یک نفر بود که شهید شد اما امروز میلیون‌ها قاسم سلیمانی در کشور رویش یافته است.

وی با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش سبب همدلی همه اقشار مردم و ملت‌های مظلوم امت اسلامی و حتی جهان شد، گفت: حضور این اجتماع گسترده نشان دهنده جایگاه این شهید در میان مردم منطقه و جهان و تیر خلاصی بر پیکر دشمنان اسلام است.

سردار فلاح با بیان اینکه قاسم سلیمانی  بعنوان سرباز صفر ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی چنان درسی به دشمنان داد که تا ابد فراموش نخواهد شد، ادامه داد: حاج قاسم زمانی در لبنان، سوریه، افغانستان، عراق محور وحدت و همدلی بود و در جنگ با داعش از همه گروهها و کشورهای مسلمان بهره می برد.