به گزارش صفیر گیلان؛ جلسه بحث و بررسی احداث مجتمع خدماتی رفاهی در جاده لاکان رشت با حضور ناصر حاج محمدی شهردار، رمضانپور عضو شورای اسلامی شهر رشت و مشاورین و سرمایه گذاران پروژه موردنظر در دفتر شهردار رشت برگزار شد. در این جلسه، مهندسین مشاور و سرمایه گذاران ضمن توضیح مشخصات فنی فاز یک […]

به گزارش صفیر گیلان؛ جلسه بحث و بررسی احداث مجتمع خدماتی رفاهی در جاده لاکان رشت با حضور ناصر حاج محمدی شهردار، رمضانپور عضو شورای اسلامی شهر رشت و مشاورین و سرمایه گذاران پروژه موردنظر در دفتر شهردار رشت برگزار شد.

در این جلسه، مهندسین مشاور و سرمایه گذاران ضمن توضیح مشخصات فنی فاز یک پروژه موردنظر، به ارائه مطالعات صورت گرفته و طرح توجیهی این طرح پرداختند و خواستار انجام اقدامات مقدماتی شهرداری و ارائه مجوزهای لازم شدند.

پیربازاریان، سرپرست مدیریت شهرسازی و طرح های توسعه شهری شهرداری رشت از دیگر اعضای حاضر در این جلسه بود که اقدامات صورت گرفته در قالب طرح جامع از سوی شهرداری رشت را در سالیان گذشته متذکر شد و در ادامه مشکلات و موانع موجود در احداث پروژه مجتمع خدماتی رفاهی به منظور رفع آن ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.