به گزارش صفیر گیلان،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در جهت بهره مندی همه گیلانیان عزیز از نعمت گاز طبیعی در پاییز امسال بیش از ۱۳۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام داده است. وی با اعلام این خبر افزود: با وجود بهره مندی بیش از ۹۸ درصد از خانوارهای گیلانی از […]

به گزارش صفیر گیلان،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در جهت بهره مندی همه گیلانیان عزیز از نعمت گاز طبیعی در پاییز امسال بیش از ۱۳۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز انجام داده است.

وی با اعلام این خبر افزود: با وجود بهره مندی بیش از ۹۸ درصد از خانوارهای گیلانی از نعمت گاز طبیعی، شرکت گاز استان گیلان تمام تلاش خود را برای گازرسانی به مناطق باقیمانده به کار بسته و افزایش ۲۹ درصدی میزان شبکه گذاری نسبت به سال گذشته گواه این مدعاست.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار نمود: از مجموع عملیات شبکه گذاری در پاییز ۹۸، بالغ بر ۱۰ کیلومتر متعلق به حفرات خالی شهرها می باشد و با اجرای این عمیلات، مجموع طول شبکه گاز در گیلان به ۲۰ هزار نهصد و پنجاه کیلومتر افزایش یافته است.

مهندس اکبر همچنین از نصب بیش از ۳ هزار ششصد انشعاب گاز در سه ماه سوم سال جاری خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات مجموع انشعابات نصب شده در استان به بیش از ۵۹۲ هزار انشعاب رسیده است.

وی در خاتمه با تاکید بر لزوم مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی از یکایک مشترکین گرامی درخواست نمود با رعایت نکات ایمنی زمستانی آرام را در کنار خانواده خود سپری نمایند.