به گزارش صفیر گیلان،دکتر محمدباقرنوبخت ضمن خوشآمد گویی به اعضای هیات امنای دانشگاه و ابراز خرسندی از میزبانی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اعضای هیات امنا گفت: اگر مختصات دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کمبودهای که در گزارش ها ارایه شد، این باشد، بسیار ناراحت کننده و مایوس کننده است. وی ادامه داد: ما […]

به گزارش صفیر گیلان،دکتر محمدباقرنوبخت ضمن خوشآمد گویی به اعضای هیات امنای دانشگاه و ابراز خرسندی از میزبانی مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و اعضای هیات امنا گفت: اگر مختصات دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کمبودهای که در گزارش ها ارایه شد، این باشد، بسیار ناراحت کننده و مایوس کننده است. وی ادامه داد: ما از ارایه گزارش روسای دانشگاه ها و بیان مشکلات از سوی آنان استقبال می کنیم تا در راستای مرتفع نمودن آن کمبودها گام بر داریم.

دکتر نوبخت با اشاره به گزارش های رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان که بسیاری از زیر ساخت های اولیه بیمارستان ها و حوزه سلامت گیلان فرسوده و نامطلوب است، تصریح کرد: بعد از ۳۶ سال از قدمت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز نباید وضعیت بیمارستان های گیلان به این وضع باشد و این زیبنده نظام سلامت نیست.

وی به معاون خود تاکید کرد تا در سریعترین زمان ممکن به گیلان سفر نموده و گزارش کاملی از بیمارستان های گیلان به ایشان ارایه کند.

وی از بیان صریح دکتر سالاری – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ارایه مشکلات حوزه سلامت گیلان تشکرد کرد و در خصوص اتمام پروژه های بیمارستان تالش و لنگرود اظهار داشت: از نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی، دو بیمارستان جدیدالاحداث لنگرود و تالش تمام شده تلقی می شوند و منابع لازم برای افتتاح این دو پروژه نیز از سوی این سازمان به مسکن و شهرسازی اختصاص یافته است. وی اظهار امیدواری کرد این دو بیمارستان بزودی افتتاح و آماده بهره برداری شوند.

دکتر محمد باقر نوبخت- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست گفت: ضمن اینکه من متعهد هستم در توزیع منابع همیشه بر مبنای عدالت رفتار کنم و گیلان را در کنار سایر استان ها ببینم، اما اگر برمبنای شاخص ها و نرم ها نیاز باشد که به حوزه سلامت گیلان توجه شود، من از هیچ کوششی مضایقه نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت عرصه های مختلف گیلان از حوزه سلامت بهتر است، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد براساس یک زمانبندی مشخص و بر مبنای شاخص ها برای بهبود وضعیت زیرساخت های حوزه سلامت گیلان حرکت کنیم .

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه  پاداش تمامی بازنشسته های سال ۹۷ پرداخت شده تلقی می شود، اظهار داشت: با مرارت های زیادی توانستیم در شش ماهه اول سال جاری بیش از هشت  هزار میلیارد تومان برای پاداش بازنشسته های سال ۹۷ پرداخت کنیم، اگر پاداش بازنشسته های برخی دانشگاه ها تاکنون پرداخت نشده است، ظرف روزهای آینده پاداش این عزیزان نیز پرداخت خواهد شد.