اختصاصی/صفیر گیلان؛رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن گفت: توزیع۸۵۰ کیلو گرم  گوشت منجمد گوساله با نرخ مصوب دولتی ۴۰ هزار تومان از طریق شعبات فروشگاه هفت فومن توزیع و در حال توزیع است . هاشمی رئیس اداره صمت شهرستان فومن امروز در گفت و گو با صفیر گیلان افزود: این محموله وارداتی با […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فومن گفت: توزیع۸۵۰ کیلو گرم  گوشت منجمد گوساله با نرخ مصوب دولتی ۴۰ هزار تومان از طریق شعبات فروشگاه هفت فومن توزیع و در حال توزیع است .

هاشمی رئیس اداره صمت شهرستان فومن امروز در گفت و گو با صفیر گیلان افزود: این محموله وارداتی با هدف تنظیم بازار خریداری و درسطح شهرستان توزیع می شود.

رئیس اداره صمت شهرستان فومن همچنین  از کلیه تولید کنندگان و فروشندگان شهرستان فومن خواست تا درج قیمت و محاسبه درصد سود قانونی عمده و خرده سازمان حمایت از تولید کنندگان  و مصرف کنندگان و افزودن هزینه حمل و تخلیه و صدور فاکتور قانونی الزامی تا کالا و خدمات خود را عرضه نمایند .

هاشمی همچنین تاکید کرد؛تا تولید کنندگان شهرستان فومن بخشنامه بخشودگی معوق جدید را با موافقت ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و بانک مرکزی شاملاصل وام با سود  ساده نه مرکب را نیز مطالعه و با مراجعه  به بانک تا پایان سال ۹۸ حداقل  طبق ابلاغیه تا شهریور ۹۹ تسویه شود.