به گزارش صفیر گیلان؛ فرهاد دلق پوش اعلام کرد: همزمان با ایام دهه مبارک  فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی۲۷طرح صنعتی بزرگ و کوچک با  حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار۲۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۷۵۴ نفری  در استان به بهره برداری خواهد رسید. رئیس سازمان صمت گیلان […]

به گزارش صفیر گیلان؛ فرهاد دلق پوش اعلام کرد: همزمان با ایام دهه مبارک  فجر و فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی۲۷طرح صنعتی بزرگ و کوچک با  حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار۲۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال ۷۵۴ نفری  در استان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: راه‌اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی  این سازمان می باشد و در همین راستا فراهم سازی زیرساخت‌ها و کمک به تامین نقدینگی و رفع چالشهای مرتبط تا سرحد امکان از وظایف و تکالیف ماست تا سرمایه گذارن عرصه تولید با کمترین دغدغه در عرصه تولید وارد شوند و روند فعالیت آنها با سرعت بیشتری شتاب بگیرد.

دکتر دلق پوش اظهار داشت: حمایت ازتولید در مسیر تحقق اهداف اقتصادی به خصوص در سال رونق تولید بوده که در این زمینه با حمایت‌های صورت گرفته، در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح ۱۴ طرح صنعتی در شهرستان رشت خواهیم بود و مابقی طرحهای صنعتی در شهرستانها با هماهنگی فرمانداران شهرستان شروع بکارخواهند نمود.

وی همچنین عنوان کرد : بخش‌خصوصی حضور مطلوبی در روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان داشته و این حضور منتهی به افزایش تولید و اشتغال در دهه مبارک فجر شده است به طور مثال در این راستا شرکت تراکتورسازان کاسپین در زمینه مونتاژ انواع ماشین آلات کشاورزی  در زمینه کاشت، داشت، برداشت؛ بر ای اولین بار جهت توسعه فعالیت خود در شهرک صنعتی سپیدرود فعالیت خواهد  کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان همچنین ازآغاز بکار شرکت های فیبر وینا ، سرما پنگوئن، خوراک بسیم شمال و طرح توسعه بازیابان محرر؛ بعنوان طرحهای برتر استان که آمادگی افتتاح در ایام دهه فجر را دارند خبر داد و گفت: با بهره برداری این خطوط جدید تولید، صنعت گیلان سهم بسزایی در تولید و اشتغال استان را به خود اختصاص خواهد داد.