صفیر گیلان؛امیررضا زندی فر روز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمه شدگان و کارفرمایان می توانند سئوالات بیمه ای، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیامکی اداره کل تامین اجتماعی گیلان به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ ارسال کنند که پس از بررسی های لازم پاسخ سئوالات برای آنان فرستاده می شود. وی […]

صفیر گیلان؛امیررضا زندی فر روز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمه شدگان و کارفرمایان می توانند سئوالات بیمه ای، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیامکی اداره کل تامین اجتماعی گیلان به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ ارسال کنند که پس از بررسی های لازم پاسخ سئوالات برای آنان فرستاده می شود.

وی با بیان اینکه اداره کل تامین اجتماعی گیلان از یک ماه گذشته برای بیمه شدن آسان شهروندان طرح ویژه ای را به اجرا درآورده، افزود: این طرح برای بیمه شدن آسان شهروندان از طریق ارسال پیامک با هدف تسهیل و تسریع در فرآیند بیمه شدن واجدین شرایط بیمه اجباری ، مشمولان قانون کار به اجرا درآمده که علاقمندان می توانند با ارسال عدد ۲ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ بدون مراجعه به شعبه، درخواست خود را ارسال کنند.

رئیس روابط عمومی تامین اجتماعی استان گیلان خاطر نشان کرد: علاوه بر این ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ برای مشاغل آزاد و اختیاری در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: با گذشت یک ماه از آغاز طرح جذب و تحت پوشش قرار دادن شهروندان شاغل فاقد پوشش بیمه ای افزون بر یک هزار و ۶۰۰ پیامک از سوی مخاطبان به سامانه پیامکی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ارسال شده که اقدامات قانونی و پیگیری های لازم برای افراد مشمول توسط شعب تابعه در حال اجراست .

رئیس روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان بیان داشت: در مرحله دوم اجرای طرح یاد شده، در آستانه دهه فجر و در هفته دوم بهمن ماه با فراخوان علاقمندان به قرار گرفتن در پوشش بیمه های اختیاری ، مشاغل آزاد ، زنان خانه دار آغاز می شود.

بر اساس آخرین آمار، تامین اجتماعی استان گیلان افزون بر ۴۲۳ هزار بیمه شده اصلی دارد.