به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد پور شعبانعلیبا اشاره به اینکه برای نخستین بار در استان گیلان دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در حال برگزاری است، افزود: در این دوره ۲۶ نفر از روحانیون گیلانی حضور دارند. وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره از محضر اساتیدی چون دکتر ابوطالبی احمدی، حجت الاسلام گرجیان و دکتر مهدی […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت الاسلام محمد پور شعبانعلیبا اشاره به اینکه برای نخستین بار در استان گیلان دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی در حال برگزاری است، افزود: در این دوره ۲۶ نفر از روحانیون گیلانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره از محضر اساتیدی چون دکتر ابوطالبی احمدی، حجت الاسلام گرجیان و دکتر مهدی شکری بهره مند می‌شوند، گفت: حاضران در این دوره در بخش گرایش‌های روانشناسی و فنون معلمی با موضوع سبک زندگی قرآنی آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به پیش بینی ۳۹۰۰ نفر ساعت آموزش، ادامه داد: شرکت کنندگان بعد از شرکت در آزمون پایانی در صورت کسب نمره قبولی گواهینامه تدریس دریافت و بر اساس منابع تألیف شده اقدام به تدریس می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دوره با همت و برنامه‌ریزی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گیلان در حال برگزاری و دارای ۱۵۰ ساعت ارزش آموزشی است، ادامه داد: دوره آموزشی سبک زندگی قرآنی از ۴ بهمن آغاز و تا ۲۶ بهمن ماه ادامه دارد.

پور شعبانعلی با اشاره به اینکه این دوره در روزهای پایانی هر هفته برگزار می‌شود، افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق سبک زندگی قرآنی اسلامی در جامعه تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید نسبت به برگزاری این دوره‌ها با استفاده از مربیان پرورش یافته اقدام کنند.