به گزارش صفیر گیلان، همزمان با آغازین روز از دهه مبارک فجر برنامه‌های این روز با شکوه خاصی و با حضور اکثر مسئولان در شهرستان فومن برگزار شد. در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستان مراسم رژه موتوری در فومن با حضور  واحدهای مختلف موتوری سپاه، نیروی انتظامی، آتش نشانی، هلال احمر […]

به گزارش صفیر گیلان، همزمان با آغازین روز از دهه مبارک فجر برنامه‌های این روز با شکوه خاصی و با حضور اکثر مسئولان در شهرستان فومن برگزار شد.

در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان شهرستان مراسم رژه موتوری در فومن با حضور  واحدهای مختلف موتوری سپاه، نیروی انتظامی، آتش نشانی، هلال احمر و… آمادگی خود را همزمان با آغاز دهه مبارک فجر به نمایش گذاشتند.

رژه خودرویی

 زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در مدارس این شهرستان و به صورت نمادین و با حضور مسئولان در مدرسه شاهد کدیور شهر فومن نواخته شد.

همچنین امروز به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولان فومن با حضور در روستای بویین به اولین معلم شهید انقلاب اسلامی استان گیلان(شهید ابراهیم جعفری) ادای احترام کردند .

در اولین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه مشترک عکس بنیاد شهید و ارشاد اسلامی شهرستان فومن افتتاح شد. در این نمایشگاه عکس‌هایی از زندگی شهدای شهرستان فومن و از سال ۵۷ و دوران انقلاب در فومن به نمایش درآمده است.

امروز نمایشگاه آثار هنری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فومن با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

 در این آیین ها «محمدرضا محسنی» با تبریک چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی وقایع و تاریخ انقلاب و حقایق نهضت امام راحل است.

فرماندار فومن با بیان اینکه ایران به برکت انقلاب اسلامی اکنون در عرصه بین‌الملل و منطقه مقتدر است و حرفی برای گفتن دارد افزود: نسل امروز جامعه باید واقعیات پیروزی انقلاب و دلیل دوام آن در طی این ۴۱ سال را بداند.

 وی با بیان اینکه ایمان و خودباوری دلیل ماندگاری این انقلاب است گفت: ملت ایران با ایمان و خودباوری قادر به حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی شدند و بنابراین نصرت الهی با آنهاست.
محسنی با بیان اینکه ایران اسلامی علی‌رغم کمبود امکانات در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید و به پیروزی دست یافت تصریح کرد: هم اکنون با داشتن جوانان غیور در علوم مختلفی نظیر علوم هسته‌ای، نانوتکنولوژی، سلول‌های بنیادی و هوافضا از کشورهای پیشرو در جهان هستیم.

 در  آیین افتتاح نمایشگاه عکس فرماندار شهرستان با بیان اینکه برگزاری این دست از نمایشگاه‌ها با غنای فرهنگی بالا، تاثیر فراوانی بر جوانان و نسل سوم انقلاب دارد، گفت: حتی یک عکس نیز در راستای آشنایی جوانان با فرهنگ انقلاب، تاثیرگذار است.

 محمدرضا محسنی افزود: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها و اقدامات فرهنگی باعث تنویر افکار جوانان می‌شود.

زنگ انقلاب photo_2020-02-01_12-56-46_0

کانون کودک photo_2020-02-01_12-53-33 photo_2020-02-01_11-33-37 photo_2020-02-01_11-50-08