به گزارش صفیر گیلان/در دومین روز از دهه مبارک فجر تعدادی از پروژ ها در  شهر ماکلوان با حضور فرماندار شهرستان افتتاح شد. دیدار با آقای محسن جهانی از جانبازان انقلاب اسلامی در دومین روز از دهه مبارک فجر، محمدرضا محسنی و مسئولین شهرستان در هیئتی، با آقای محسن جهانی از جانبازان انقلاب اسلامی دیدار […]

به گزارش صفیر گیلان/در دومین روز از دهه مبارک فجر تعدادی از پروژ ها در  شهر ماکلوان با حضور فرماندار شهرستان افتتاح شد.

دیدار با آقای محسن جهانی از جانبازان انقلاب اسلامی

در دومین روز از دهه مبارک فجر، محمدرضا محسنی و مسئولین شهرستان در هیئتی، با آقای محسن جهانی از جانبازان انقلاب اسلامی دیدار کردند.
آقای جهانی از جانبازان ۴۰ درصدی انقلاب، در سال ۵۷ در شهرستان فومن به افتخار جانبازی انقلاب اسلامی نائل شد.
وی در این دیدار به بیان خاطرات مبارزه و جانبازی خود در دوران انقلاب پرداخت.
فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بهمن خونین، دفاع مقدس و عرصه امنیت کشور، افزود: دیدار با جانبازان فرهیخته دوران انقلاب که شاهد و گواه آن دوران هستند، دهه مبارک فجر را فرصتی برای بیان حقایق آن سال ها و واقعیات انقلاب اسلامی دانست.
وی اظهار داشت: آن چه که مهم است این است که چهل و یکمین سالروز انقلاب اسلامی باید این نکته را به یاد ما بیاورد که آرامش، عزت، امنیت و اقتدار ما مرهون ایثارگری و شجاعت شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز است و در این ایام باید از بیانات و تجربیات آن ها بهره ببریم

ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی در دومین روز دهه مبارک فجر

فرماندار و مسئولین شهرستان فومن در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در روستای شولم از برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان برای ویزیت رایگان و ارائه خدمات پزشکی به روستاییان بازدید کردند.
در این برنامه که شامل هفت بخش از جمله ویزیت دندانپزشکی، زنان، مشاوره، تغذیه و عمومی بود، روستاییان از خدمات رایگان پزشکی از جمله ویزیت دهان و دندان، تست فشار خون، مشاوره و تغذیه بهره مند شدند.

افتتاح پروژه آسفالت معابر شهری ماکلوان

شهردار ماکلوان در مراسم افتتاح این پروژه اعلام کرد که محدوده مورد نظر جزو منطقه ماکلوان می باشد و با هدف توسعه متوازن مناطق حاشیه شهری و از محل اعتبارات داخلی شاهد اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت می باشد.
به موجب این پروژه، ۳۷۶۰ متر از معابر شهر ماکلوان زیرسازی و آسفالت و همچنین ۲۶۵۰ متر مربع روکش شد.
این پروژه در آستانه هفتمین سالروز تاسیس شهرداری انجام شد و تا کنون در این شهر ۱۵ کیلومتر آسفالت انجام شده است.
پروژه حاضر با اعتبار ۱.۲ میلیارد تومان انجام و در دومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد‌.
به گفته شهردار ماکلوان همچنین ۴.۵ کیلومتر دیگر از معابر شهری در حال زیرسازی است و در هفته دولت سال بعد افتتاح خواهد شد.

افتتاح پل روستای توسه کله آلیان

در روز دوم دهه مبارک فجر مهندس علیزاده معاون فرماندار شهرستان با حضور در روستای توسه کله آلیان بخش سردارجنگل، پل این روستا را افتتاح کرد.
پل این روستا در اثر سیل سال ۹۷ و ۹۸ تخریب شده بود که به همت بخشداری سردارجنگل، دهیاری و همچنین مردم روستا، به طور مجدد احداث شد.
بخشی از اعتبار این پروژه توسط دهیاری و بخشی نیز با همیاری محلی تامین شد.

افتتاح پست بازرسی اداره منابع طبیعی

در دومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان فومن، پست بازرسی اداره منابع طبیعی شهرستان در روستای زیده افتتاح شد.
رئیس منابع طبیعی شهرستان فومن با بیان این که روزانه ۷۰۰ تن چوب در قالب ۱۵۰ خودرو وارد کارخانه نئوپان می شود، از کشف و توقیف ۴۸ تن محموله چوب غیرمجاز طی ۵ ماه اخیر خبر داد که منجر به توقیف ۳۲ خودرو و معرفی متخلفین به مراجع قضایی شده است.
وی افزود: با تعامل این اداره با عوامل اجرایی و پلیس، سطح قاچاق به میزان محسوسی کاهش یافته و اکثر کشفیات نیز از شهرستان های همجوار می باشد.
داوودی در انتها افزود: برای احداث این پست بازرسی ۳۵ میلیون تومان هزینه شده است.