بیش از ۶۳۰۰۰ بیمه شده اصلی و بالغ بر ۲۲۰۰۰ مستمری بگیر گیلانی تعهدات و خدمات تامین اجتماعی را از شعبه یک رشت دریافت مینمایند . محمد هرمزی رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت در سومین روز از ایام ا.. دهه فجر و در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب طی گزارشی با اعلام […]

بیش از ۶۳۰۰۰ بیمه شده اصلی و بالغ بر ۲۲۰۰۰ مستمری بگیر گیلانی تعهدات و خدمات تامین اجتماعی را از شعبه یک رشت دریافت مینمایند .

محمد هرمزی رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت در سومین روز از ایام ا.. دهه فجر و در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب طی گزارشی با اعلام این خبر افزود : در حال حاضر ۱۵ درصد از بیمه شدگان اصلی استان درکنار ۱۷ درصد مستمری بگیران تحت پوشش در گیلان ، تعهدات و خدمات خود را از شعبه یک رشت دریافت مینمایند .

ایشان با بیان اینکه علیرغم وجود بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال مطالبات معوق از کارفرمایان و ادارات دولتی استان بابت حق بیمه پرسنل و قراردادهای پیمانکاری و… لغایت دیماه سالجاری بیش از ۴۲۰۰ میلیارد ریال مستمری و افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال مقرری بیمه بیکاری پرداخت نموده ایم .

رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت با اشاره به وجود بیش از ۴۲۵۰ کارگاه تولیدی ، صنعتی ، صنفی و … در حوزه عمل این شعبه ، اذعان داشت : تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در ده ماهه سال ۹۸ با سه درصد رشد همراه بوده است .