به گزارش صفیر گیلان؛ همزمان با دهه مبارک فجر، با حضور سیدجلال سیدمحمدی فرماندار صومعه سرا، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان پروژه های حوزه برق در بخش مرکزی با اعتبار هزینه شده ۸میلیارد تومانی به صورت همزمان و نمادین در روستای بیشه گاه به بهره برداری رسید. افتتاح مرکز […]

به گزارش صفیر گیلان؛ همزمان با دهه مبارک فجر، با حضور سیدجلال سیدمحمدی فرماندار صومعه سرا، معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستان پروژه های حوزه برق در بخش مرکزی با اعتبار هزینه شده ۸میلیارد تومانی به صورت همزمان و نمادین در روستای بیشه گاه به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز مشاوره طرح نماد آموزش و پرورش، برپایی میز خدمت در مسجد امام موسی کاظم(ع)، تجمع دانش آموزی بهنامی های امروز و سلیمانی های فردا، از دیگر برنامه های سومین روز دهه مبارک فجر در صومعه سرا بوده است.

همچنین نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای کارآفرینان و کارگاه آموزش رایگان صنایع چوب با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

گفتنی است در کارگاه آموزشی صنایع چوپ در رشته های منبت کاری، معرق کاری، قلم زنی به صورت رایگان آموزش صورت می گیرد.

 

 

 طرح عمرانی و خدماتی در بخش میرزاکوچک این شهرستان به بهره برداری رسید.

این پروژهاشامل سه طرح شهرداری شهر گوراب زرمیخ بود که برای اجرای آن ۱۴ میلیارد ریال  اعتبار هزینه شده است.

همچنین۱۷ پروژه اداره برق گوراب زرمیخ شامل؛ تقویت وتوسعه شبکه برق، نصب ۱۶ دستگاه ترانس برق، و اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه با اعتبار۲۷ میلیارد ریال نیز بهره برداری شد.

دیواره سازی سنگی رودخانه تنیان از دیگر پروژه های افتتاح شده در دومین روز بوده است. برای این پروژه۷ میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های شهید جاوید الاثرمهرداد باور نگین، شهید مدافع حرم محمد اتابه و دیدار با امام جمعه بخش میرزاکوچک نیز از دیگر برنامه های مسئولان شهرستان صومعه سرا در این روز بود.