به گزارش صفیر گیلان؛شهردار کلانشهر رشت در آیین بهره برداری از دیوار حفاظتی حاشیه رودخانه زرجوب، تعریض جاده و احداث پیاده روی فاز ۱ مسیر پیربازار ضمن توصیف شهر مطلوب، اظهار کرد: شهر باید به کارگاه عمرانی تبدیل شود. ناصر حاج‌ محمدی گفت: برخی از پروژه های نیمه کاره و باقی مانده از دوره های […]

به گزارش صفیر گیلان؛شهردار کلانشهر رشت در آیین بهره برداری از دیوار حفاظتی حاشیه رودخانه زرجوب، تعریض جاده و احداث پیاده روی فاز ۱ مسیر پیربازار ضمن توصیف شهر مطلوب، اظهار کرد: شهر باید به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

ناصر حاج‌ محمدی گفت: برخی از پروژه های نیمه کاره و باقی مانده از دوره های قبل نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: در آینده ۲ پروژه بزرگ در زمینه حمل و نقل در این شهر استارت خواهد خورد که موجب توسعه روز افزون شهر می شود.

حاج محمدی بر لزوم حل مشکلات ترافیکی شهر تاکید و خاطر نشان کرد: با تدوین برنامه هایی در زمینه اجرای پل های زیر گذر و اجرای طرح تراموا، این مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

محمد حسن عاقل منش عضو شورای شهر رشت نیز در این آیین اظهار کرد: انتظار مردم از رشت اجرای پروژه های بزرگ است و یک پروژه در این شهر با ده ها پروژه در سطح استان برابری می کند.

این عضو شورای شهر از در دست اجرا بودن پروژه های فراوانی با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و پیرامون اجرایی شدن و انعقاد تفاهم نامه های بسیاری توضیح داد.

فرامرز جمشید پور معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت نیز در این افتتاحیه اظهار کرد: منطقه پیربازار از ورودی های شهر است که باند برگشت در فاز بعدی اجرایی آن با مبلغی بیش از شش میلیارد تومان به انجام خواهد رسید.

در این مراسم، علی بهار مست معاونت توسعه و سرمایه انسانی شهرداری رشت، آرش امیرلو سرپرست منطقه یک، ویشگاهی معاون عمرانی فرمانداری رشت و برخی از مدیران و معاونین شهرداری نیز حضور داشتند.